Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Wifin osittainen toimattomuus?

<< < (6/13) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Misi - 10.11.2017     kello on 20:13 ---Nyt taidetaan puhua ilman tietoa, väitän että harvalla tuo 4gb ylittyy normikäytössä. Itsellä moin liittymä ja selasin laskuja taaksepäin ja kerran mennyt yli tänä vuonna. Käyttö on kuitenkin melko rajua, läppärille kokouksissa jos kokouspaikan wifi huono, monta lätkämatsia autossa ja kaikki liitteet ladattu mitä tarvii. Kotona ja töissä toki wifissä kiinni.
Itse pidän tätä,  mutta ulkomaille mennessä autoon vaimon telian liittymän rinnakkaiskortti ja suomen puhelinlaskut alle 10 e kuussa

--- Lainaus päättyy ---
Niin sinulla, minä puhun muista ihmisistä. ;)
Tuskimpa voit kaikkien nimissä puhua.
Keskiarvotutkimus tuossa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-suomi-on-maailman-ykkonen-4-3-gb-kuukaudessa/P4aEjrLm
Otanta mpf:n keskusteluista
https://www.matkapuhelinfoorumi.fi/threads/datan-k%C3%A4ytt%C3%B6-kuukaudessa.108936/
Että semmoista  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ymmärrän kyllä että Moimobiilin ihmiset puolustaa yuotettaan :)

Aakku:
Ei mullakaan kulu kuin vajaa 30 Gt kuukaudessa....

Tietty muilla dataliittymillä tulee sitten hieman lisää. Niitä nyt on kolme muuta lisäksi käytössä.
Se mikä aina jaksaa kummastuttaa, on tuo harhaanjohtava mainonta. Omissani nopeus tuplattiin 100 Mbit/s nopeuteen. Nopeus ei noussut hiukkaakaan. Silti nopeus ei missään nouse juurikaan yli 10 Mbps. Vaihteluväli ei siis parane vaikka datanopeus nostettaisiin kuinka korkealle. On vain kiva laskuttaa luvatusta nopeudesta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.11.2017     kello on 11:38 ---Omissani nopeus tuplattiin 100 Mbit/s nopeuteen. Nopeus ei noussut hiukkaakaan. Silti nopeus ei missään nouse juurikaan yli 10 Mbps. Vaihteluväli ei siis parane vaikka datanopeus nostettaisiin kuinka korkealle. On vain kiva laskuttaa luvatusta nopeudesta.

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän se.
3G riittäis ihan hyvin, jos kaistaa olis enemmän.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Misi - 10.11.2017     kello on 20:13 ---Nyt taidetaan puhua ilman tietoa, väitän että harvalla tuo 4gb ylittyy normikäytössä. Itsellä moin liittymä ja selasin laskuja taaksepäin ja kerran mennyt yli tänä vuonna. Käyttö on kuitenkin melko rajua, läppärille kokouksissa jos kokouspaikan wifi huono, monta lätkämatsia autossa ja kaikki liitteet ladattu mitä tarvii. Kotona ja töissä toki wifissä kiinni.
Itse pidän tätä,  mutta ulkomaille mennessä autoon vaimon telian liittymän rinnakkaiskortti ja suomen puhelinlaskut alle 10 e kuussa

--- Lainaus päättyy ---
Normaali WIN 10 päivitys joka aika ajoin tulee ladattavaksi kulutti dataa viime kuussa 4 Gigaa kerralla. Sillä läppärillä ei tuon päivityksen lisäksi tehty vielä mitään muuta.

mjh48:

--- Lainaus päättyy ---
5.10. - 11.11. Liikenteen kokonaismäärä: 23.92 Gt
Olen vissin niitä harvoja  :D

Lisäys
Telian 100 Mb/s 4 G liitymä ping 18 ms DOWNLOAD: 67.20 MB/s UPLOAD: 39.63 Mb/s

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View