Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Wifin osittainen toimattomuus?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 16.11.2017 kello on 12:39 ---Elämä on.... Löytyy kohde missä ei voi valittaa. Mulla olis hyllyssä korkkaamaton https://www.4g-antennit.fi/product/414/huawei-b525-operaattorivapaa-lte-a-4g-300-mbps--80211ac-245ghz-lte4g3g-reititin-kahdella-antennipaikalla. Pitäisköhän ottaa itselle ja liittymäksi 300:nen :'(
--- Lainaus päättyy ---
Eipä se tuosta päätelaitteesta aina kiinni ole...
Mulla samalla reitittimellä tykitti aluksi lähes 50 Megaa 4G verkossa. Sitten hiipui, kun kaista alkoi tukkeentua.
Ihan turha täällä maalla asuvalle olisi tyrkyttää jotain laiteinvestointia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.11.2017 kello on 20:17 ---Eipä se tuosta päätelaitteesta aina kiinni ole...
Mulla samalla reitittimellä tykitti aluksi lähes 50 Megaa 4G verkossa. Sitten hiipui, kun kaista alkoi tukkeentua.
Ihan turha täällä maalla asuvalle olisi tyrkyttää jotain laiteinvestointia.
--- Lainaus päättyy ---
En sulle tyrkyttänyt ,älä luulekaan. Ainoastaan vaan ajattelin ääneen jos itselle vaihtaisi, Ellulta saa 300:n liittymän, testaisi pitääkö kutinsa :P
Ihan kuten edellisessä viestissäniKIN sanoin
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 16.11.2017 kello on 20:33 ---En sulle tyrkyttänyt ,älä luulekaan. Ainoastaan vaan ajattelin ääneen jos itselle vaihtaisi, Ellulta saa 300:n liittymän, testaisi pitääkö kutinsa :P
Ihan kuten edellisessä viestissäniKIN sanoin
--- Lainaus päättyy ---
No juu...
Siellä se voisi toimiakin, jos nykyiselläkin viisarit sojottaa kaakkoon.
Täällä maalla osansa saa vain kasvavina maksuina.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta