Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Wifin osittainen toimattomuus?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 9.11.2017 kello on 08:12 ---Tässä taitaa olla puhelimessa liittymänä Moi ja sitten on mokkula erikseen missä tuo rajaton liittymä ja sitä jaetaan wifillä. Näin Moi liittymän 4 Gigaa riittää hyvin pitkälle. Ja näin meilläkin on muksuilla, pyörivät pääosin kotinurkissa niin kahden liittymän yhteisdatamäärä 8 GB riittää todella hyvin. Ja kun eivät puheluita tai tekstareita käytä niin on ihan kohtuuhintainen yhdistelmä.
--- Lainaus päättyy ---
Aina ei voi luottaa mitä luulee.
Vastasin juuri siihen mitä hän kirjoitti.
Olen vastaavaan törmännyt ihan luonnossa muutaman kerran. Että luultu kaiken sisältyvän 6€ kk maksuun.
Tämä tullut esille ihan minulta kysyttäessä ja näytetty MOI:n laskua missä iso datamäärä käytetty.
seijantie:
En ihan ymmärtänyt KEV vastausta.Olen ymmärtänyt että netti yhteydellä varustetut puhelimet voidaan yhdistää kotiverkkoon Wifi yhteydellä jolloin puhelin käyttää mokkulan tarjoamaa yhteyttä.Puhelinnum erolla saadaan yhteydet Wats App kautta ilman operaattoria käyttöön.Ainoa tarve operaattorilla on tuo puhelinnumero.Jos joutuu soittamaan palvelunumeroihin ne veloitetaan kuitenkin vaikka liittymässä olisi puheaikaa maksettuna.Ainoasta an niistä puheluista jotka soitetaan numeroihin joihin ei ole muodostettu Wats App yhteyttä joutuu maksamaan puhelumaksun 0,05snt/min.Mokkula voi olla rintataskussa jos oikein nuukaksi heittäytyy. Thumb
tsahkali:
Aiheen viereen palatakseni, niin olen törmännyt verkon 'osittaiseen toimimattomuuteen'.
Yläperällä kun tulee häiriöitä, yleensä kaikki kaatuu ja sitten katsotaan, toimiiko kummankaan puhelin.
Kerran kun verkko sitten alkoi toipua, toimi ensin vain skype!
Sitten pikkuhiljaa muukin verkko, vaan ei kaikki yhtaikaa.
Kummallista? ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 9.11.2017 kello on 09:44 ---En ihan ymmärtänyt KEV vastausta.Olen ymmärtänyt että netti yhteydellä varustetut puhelimet voidaan yhdistää kotiverkkoon Wifi yhteydellä jolloin puhelin käyttää mokkulan tarjoamaa yhteyttä.Puhelinnum erolla saadaan yhteydet Wats App kautta ilman operaattoria käyttöön.Ainoa tarve operaattorilla on tuo puhelinnumero.Jos joutuu soittamaan palvelunumeroihin ne veloitetaan kuitenkin vaikka liittymässä olisi puheaikaa maksettuna.Ainoasta an niistä puheluista jotka soitetaan numeroihin joihin ei ole muodostettu Wats App yhteyttä joutuu maksamaan puhelumaksun 0,05snt/min.Mokkula voi olla rintataskussa jos oikein nuukaksi heittäytyy. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tämäkin on ok, sitä ei vain aina voida tietää mitä kukin tarkoittaa ajatuksillaan.
Itse en voisi käyttää missään nimessä vain wi-fi yhteyden kautta tulevaa yhteyttä.
Kävellä mokkula taskussa, hih ja heh :laugh:
Lisäksi kun whatsapilla ei voi kaikkialle soittaa ja varsinkaan ottaa kaikkea puheluliikennettä vastaan.
Itsellä puhelinliittymä missä vapaa data pohjola ja baltia, muu Eu 10gt/kk , rajattomat puhelut+ viestit.
Tästä sitten voi jakaa datan muillekin laitteille, ihmisille.
Plus nämä isot ihmismäärät jotka ei käytä älyluuria ja heitä on paljon.
Myyn viikoittain läjän näppäinpuhelimia puhelukäyttöön
mike:
Huomannu tuon vatsapin käytössä vaikka vaihtaa älyluuriin sim kortin niin toimii edelleen mut näyttää vanhan numeron! Miten lie sitten toimiikaan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta