Liikennevakuutus korvaa tai sitten ei korvaa. Vahinko on kuitenkin aiheutunut auton liikenteeseen käyttämisestä.
|
Liikennevakuutus korvaa tai sitten ei korvaa. Vahinko on kuitenkin aiheutunut auton liikenteeseen käyttämisestä.
Jos pihan ajoväylän pitää kestää akselipaino joka autossa oli niin kyllä tuo asvaltin reuna varmasti lasketaan ajoväylään kuuluvaksi eikä esim nurmikoksi.
Kuljettaja on pysynyt ajoväylällä ja ajoväylä on pettänyt vaikka sen pitäisi kestää, eihän tuossa ole mielestäni mitään epäselvää, maksaja lienee pihan omistaja jos ei nyt jotenkin pystytä osoittamaan rakennevikaa mikä lienee toivotonta tuon ikäisessä tiepinnassa. Jos säiliön tankkauspisteelle menee tie on selvää, että sinne ajetaan, miksi vetää letkua jos kerran on tie perille. Liikennevakuutus korvaa, jos korvaa.
Kasko on termi joka tarkoittaa alusvakuutusta. Käytetään myös auton vapaaehtoisen vakuutuksen nimenä virheellisesti. Vakuutusyhtiö kyllä selvittää onko heillä korvausvastuuta. Liikennevakuutuksen perusteella. Jos eivät korvaa, antavat sitten korvauspäätöksen ja ohjeet miten asian käsittelyä voi jatkaa, jos ei tyydä yhtiön kielteiseen ratkaisuun. Karja-autoa,kun ajoin ja rikottiin kaivon kansi,niin kasko ois korvannut mut minun isantä maksoi itse
![]() Tässä kuvia ja auto oli kolmiakselinen säiliöauto
https://picasaweb.google.com/102140384048680009698/PihaMeniRikki?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ-w1uzcg-L4NA&feat=directlink Jos pihan ajoväylän pitää kestää akselipaino joka autossa oli niin kyllä tuo asvaltin reuna varmasti lasketaan ajoväylään kuuluvaksi eikä esim nurmikoksi. Hei juuri tämän takia, ettei paikkoja rikota, koska kun saa ajaa perille ja oletetaan mielestäni aivan uskomattomia kantavuuksia,joista nyt en ole edes ennen kuullutkaan, niin miksi päästäisi edes pihaa kuluttamaan ja hajootamaan, koska viime kädessä kuulostaa olevan ok asukkaan kukkarosta pois ,niin vetäköön koko kelan auki, mutta harmi kun mittasin niin asfaltin päästä jalkamitoilla noin 60m eli saa öljy silloin saamatta minulta ja olisi muutentoinenkin vaihtoehto, ehkä lyhyempi mutta mielenkiintoisempi rämpiä toisen tien päästä , no olen niin kiukkua tännä, siksi tämä toinen reitti tuli mieleen, mutta entinen säilökuski sanoi,että kulkureitti pitää olla ok, niin tämä minun ilkeys loppui siihen ![]() Ei millään pahalla mutta näyttää asvaltti olevan aika vanha
![]() Eli jos / kun on vanha vaunu pysäköitynä niin on oikeutetumpaa rikkoa se kuin uusi vaunu. Vai ymmärsinkö väärin
![]() Ei se autonkuljettaja tahallaan ole rikkonut
![]() Taitaa omaan pikkiin mennä. Pinta on rikkounut todennäköisesti siitä, että auton telipyörä on sen rikkonut autoa kääntäessä. Kuormattuna teliakseli kanittaa/murtaa pinnan. Asfalttikaan ei ihan uudelta näytä, ja käsittääkseni tavaran toimittajan pitää päästä tarpeeksi lähelle asiakasta. Jos ei onnistu niin sitten saa lämmitysöljyt käydä kannulla itse jostakin hakemassa.
Vai oliko piha liian ahdas muiden autojen pysäköinnin johdosta? Ei mahtunut ottamaan loivaa käännöstä.
Jokanen tilaa öljyä ja muita tarvikkeita omalla vastuulla! jos itse tilaisin kolme akselisen pihaan,niin katsoisin kannattaako ajattaa autoa sinne
puhumattakaan täysperästä tai puolikkaasta rekkahommia tehneenä vuodesta -87Se siitä ketään loukkaamatta
eihän orgilaiset ole asiasta moksiskaan ![]() |