Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ensimmäistä, talviasuttavaa, autoa hommaamassa

<< < (4/10) > >>

leppis:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 21.07.2011     kello on 18:23 ---Noh minä olen jo pitempään miettinyt pienemmän laittoa, kun nykyään tulee käytettyä autoa paljon yksin ja vain rouvan kanssa kaksin. Lapset nuo peijakkaaat kun kasvavat ja keksivät omat menot. Auto on Burstnerin A648-2 ja Ivecon 2003 alustalla ja ajettu noin 90.000km. Alde, kaksoispohja, iso takatalli 6h, vaatii vain C-kortin.

Auto muutoin Kellon Kiviniemessä (Oulu)

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa loistavalta mutta vaihtoauton ja rahoituksen takia joutunee käyttämään liikettä välissä...

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: leppis - 21.07.2011     kello on 18:31 ---Kuulostaa loistavalta mutta vaihtoauton ja rahoituksen takia joutunee käyttämään liikettä välissä...

--- Lainaus päättyy ---

tällainen

leppis:
Aijjai... tuo olisi kovin paljon sitä mitä Tohtori tämän hetkiseen vaivaan suosittelisi... :P

Turhan Höpöttäjä:
Ja takavetoinen on Pokkisen auto. Ajelehan nätisti vielä kymmenen vuotta, sitten se on minun hintaluokassa, niin tehdään kaupat.  :D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.07.2011     kello on 19:13 ---Ja takavetoinen on Pokkisen auto. Ajelehan nätisti vielä kymmenen vuotta, sitten se on minun hintaluokassa, niin tehdään kaupat.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Noh ei kait sitä niin kauan kannata odottaa, eihän sillä silloin ole enää mitään arvoa. Auto maksoi uutena ilman lisävarusteita 82.000. Minä ostin sen vuonna 2005 ja maksoin siitä 65.000 ja aika paljon on mennyt varusteluunkin. Ja jos nyt kauppaan sitä hintaan 30.000, niin silloinhan kymmenen vuoden perästä pitäisi ostajalle antaa jo rahaa kaupanpäälle, meinaan ;)
Noh nyt tiukka tarjous, tuo peräkärrysauna kaupan päälle ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View