Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ensimmäistä, talviasuttavaa, autoa hommaamassa
matson1:
koska etsit autoa ympärivuotiseen käyttöön niin ehdottomasti laita sellainen auto jossa on tuo vesikeskuslämmitys, itsellä oli alkoviauto jossa oli truma 6002 ja sen sijainti oli takatallissa joten ei sieltä alkoviin tulevissa putkissa riitä enää lämminilma tulemaan.
auto oli adria izola vm 06.
nyt itselläkin hieman haussa autojolla voi asustella ympärivuoden, ja lämmitys tulee olemaan vain tuo nestekeskuslämmitys . ;D
massimo:
Meillä autossa truma 6002 Eh ja ei ole vielä kylmä ollut, vaikka pakkasta on ollut yli 30 astetta.
Komissarov:
Ei kai se itse lämmityslaitteesta kiinni ole, vaan miten se härpäkkeineen (kanavat ym.) on ympätty kulkineeseen. Jugoslaviassa nähdään asiat eri tavalla kuin Saksassa...
leppis:
Kiitoksia kiitoksia. Kylläpä tuntuvat olevan "kortilla" sopivat autot sopivilla varusteilla tällä hetkellä. Tuokin yksilö jota katseltiin sillä silmällä myyjän viestinnän mukaan ehtii menemään ennenkuin tuota ehtii edes koeajolle saamaan saati kokeilemaan lämppäräiden ja kaasulaitteiden toimintaa... ilmeisen väärä hetki (ts. sesonki) katsella autoa :D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: leppis - 21.07.2011 kello on 18:12 ---Kiitoksia kiitoksia. Kylläpä tuntuvat olevan "kortilla" sopivat autot sopivilla varusteilla tällä hetkellä. Tuokin yksilö jota katseltiin sillä silmällä myyjän viestinnän mukaan ehtii menemään ennenkuin tuota ehtii edes koeajolle saamaan saati kokeilemaan lämppäräiden ja kaasulaitteiden toimintaa... ilmeisen väärä hetki (ts. sesonki) katsella autoa :D
--- Lainaus päättyy ---
Noh minä olen jo pitempään miettinyt pienemmän laittoa, kun nykyään tulee käytettyä autoa paljon yksin ja vain rouvan kanssa kaksin. Lapset nuo peijakkaaat kun kasvavat ja keksivät omat menot. Auto on Burstnerin A648-2 ja Ivecon 2003 alustalla ja ajettu noin 90.000km. Alde, kaksoispohja, iso takatalli 6h, vaatii vain C-kortin.
Auto muutoin Kellon Kiviniemessä (Oulu), laitanpa vielä hinnankin josta en tingi 30.000e ja auto on hyvä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta