Hiukan taidan olla hengenheimolainen.. ..
En voisi kuvitellakaan sellaiseen tapahtumaan meneväni, missä autot on "raiskattu" alkuperäisestä. Itse asiassa en menisi katselemaan moiseen tapahtumaan edes ilman edestä.
Samoin voin pahoin, kun vanhoja esineitä tuunataan taiteen nimissä. Mitä järkeä on ottaa käsittelyyn joku vanha haarukka ja vääntää sen piikit törröttämään eri suuntiin. Sitten siitä tehdään taulu.
No makuja on monenlaisia ja jokainen taaplaa tyylillään.
Minulla ei onneksi pussihousut purista munista vielä liiaksi. Autojen "raiskaamisesta" puhuminen yleensä vain huvittaa minua koska likimain poikkeuksetta auton muuttamisen kohteena on jokin tavanomainen kikkare joita on liikaakin vakiokuosissaan liikenteessä tai pussihousujen kokoontumisajoissa joissa kuolataan jokaisen ladan, corollan tai anglian perään vaikka niitä on joka tapahtumassa liikaakin ja niitä oikeita mielenkiinnon kohteita (oikeasti nättejä, kalliita ja harvinaisia) ei yleensä näe kuin korkeintaan yhden per tapahtuma.
Niistä Ifoista, taunuksista ja virttyneistä 1,3L Corolloista on tullut niin pyhiä että niiden pientäkin muuntelua verrataan samaan vakavuusasteeseen kuin jos joku tuntematon kävisi vierasta emäntää väkisin hoitelemassa...
Hienoa että joillakin on rohkeutta toteuttaa itseään ja tehdä autoista enemmän oman näköisiä. Kuka sitten mitenkin ja minkälaisella paatoksella.
Ja hyviä vahauspäiviä toki pussihousuillekin, pidetään henkselit vain sen verran löysällä ettei kiristä liikaa

Jos jonkin toisen näkemys autoharrastuksesta ei miellytä niin ei ehkä kannata sanoa sitä ääneen, siitä ei hyödy mitenkään.
Ja ps. Omistan itsekin museotarkastetun ja museorekisterissä olevan Anglian. Lisäksi orkkiskuosissa oleva -63 Riviera on tallissa mutta niiden vastapainoksi oikein isolla kädellä rakennettu (joidenkin mielestä raiskattu) muskeliaikakauden Plymouth Duster.
Eli pussihousut löytyy mutta löysin henkselein.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro