Minulla kesä 17" mutta XC:ssä on 60 sarjan kumi. Oikein mukava ajaa.
Huonommillakin teillä.
Huonommillakin teillä.
|
Minulla kesä 17" mutta XC:ssä on 60 sarjan kumi. Oikein mukava ajaa.
Huonommillakin teillä. Uudet 18 tuumaiset maksoi minulla 360 e vanteella ja tasapainotettuna ja kotiin tuotuna.Minua kun kiinnostaa hinta... Mitä tuo 360€ sisälsi? Oliko renkaat, aluvanteet, asennus vanteille, tasapainotus, rahti? Mikäköhän oli renkaan merkki ja koko, sekä vanteen merkki? Minua kun kiinnostaa hinta... Vanteet: AMG-Klasse M35 MG 18x8,5 ET45 5x112 CB https://www.tori.fi/keski-suomi/Uudet_AMG_Klasse_M35_MG_18x8_5_ET45_5x112_CB66_6_35532505.htm?ca=6&w=107 Renkaat: 245/40R18 Sailun Atrezzo ZSR Sis: Mersun keskikupit, pultit, asennus vanteelle, tasapainotus ja matkahuollon rahti = 1000 € Ja suomalainen kivijalkakauppa : http://www.kumiseta.fi/. Varmaan olisi jostakin ebaysta halvemmalla vielä saanut, nyt hinnanerotus meni kotimaisen yrittäjyyden tukemiseen. ![]() Mulla viimeisessä Foortissa 20" alut (ihan vakiokoko otteessa) 65-sarjanen. Vaihtoehtoinen koko on 18". Pienemmillä raappaa satulat kiinni..
Ei tartte tuunata ![]() Tosin näyttää yksi kumikin maksavan saman mitä volvoon koko sarja ![]() Ei tartte tuunata Kaikkea voi tuunata, 22 tai 24 tuumaiseksi nyt ens alkuun jos tuunausta pitää väkisin miettiä. Ja pitää olla 🤐 kun on tuollainen peli alla, ei silloin kuluja ajatella. 😀 Noilla renkailla lie kulumisuraa jo raskaan kaluston lailla joten ne myös kestänee lähes tuplaten perushenkilöauton renkaisiin nähden vaikka massaakin on. Mulla viimeisessä Foortissa 20" alut (ihan vakiokoko otteessa) 65-sarjanen. Vaihtoehtoinen koko on 18". Pienemmillä raappaa satulat kiinni.. Niinpä, kaikki on suhteellista. Pamaus kehui saaneensa renkaat samaan hintaan kuin minä, mutta nyt kun tietää tarkemmin, kunnon renkailla ero on siinäkin vain 70eur - renkaalta ![]() Mutta mulle auto on enemmän työväline ja jos se olisi harrastusväline, pitäisihän sen silloin maksaa ![]() Mutta mulle auto on enemmän työväline ja jos se olisi harrastusväline, pitäisihän sen silloin maksaa Entä jos sen auton yhdistäisi, olisi molempia ? 🤔 Siinä samalla käyttöautoakin tulee väkisin pidettyä sitten nätisti. Kaikkea voi tuunata, 22 tai 24 tuumaiseksi nyt ens alkuun jos tuunausta pitää väkisin miettiä.Sillähän siitä saisikin karvanoppakerhon speciaalin. Majavannahat kiilloitettujen käikäleitten päälle , paksu kultaketju kaulaan ja rappi täysille...... Se kuka työkseen autolla kulkee asiakkaalle, niin kyllä auto on siinä missä vaatteetkin se ensireaktion/vaikutelman tekijä.
Liika on liikaa - sama toisestakin ääripäästä.. vaan jos työkseen verhoutuu tunnistamattomaksi, niin sama se on mikä näköisenä sitä kotiinsa luikkii, jos sellaisessa viihtyy ![]() Voi ne vaatteetkin pitää siistinä, niin miksei autoakin. ![]() Voi ne vaatteetkin pitää siistinä, niin miksei autoakin. Nyt tuli tekstiä sellaiselta henkilöltä ettei olla ainakaan heti auton siisteyttä tai puhtautta kyseenalaistamassa. 👍🏻 Niinpä, kaikki on suhteellista. Pamaus kehui saaneensa renkaat samaan hintaan kuin minä, mutta nyt kun tietää tarkemmin, kunnon renkailla ero on siinäkin vain 70eur - renkaalta Minulla on nyt alla Dunlop Sport max rt rengas. Ja hinta on aika kova. 2x sailunin hinta. Nyt tulee vertailtua onko halpa kuinka huono versus merkkirengas . Keväällä Dunlopin renkaat olivat uuden karheat, mutta ei enää, kun 10.000 tkm on tullut auton mittariin ja siitä suurin osa vaunun perässä. Aikalailla tahtoo kulua nuo kesärenkaat vaunu hommissa. Se kuka työkseen autolla kulkee asiakkaalle, niin kyllä auto on siinä missä vaatteetkin se ensireaktion/vaikutelman tekijä. Olisko tekijässä vikaa jos auto vaikuttaa? Tietysti se on eri asia, jos teet sitä tuunausta työksesi. Mulla on hommia riittänyt ja aina tällä säälittävällä romulla on kehdannut liikkua ![]() Ja viihdyn myös kotona, enkä senkään suhteen koe mitään alemmuuskomplekseja ![]() Edit: Hemmetti ko kerkes tuo helma sotkeentua - joutuu taas töiden jälkeen pesemään ![]() ^
Tiiä montako asiakasta menetät, kun on noin korkeaprofiiliset renkaat. ![]() Jos myymässä on, niin ei kannata liian komea auto olla. Kyläkauppias kertoi 90-luvulla ostaneensa joskus mennä vuosikymmenellä Mersun, joka aiheutti asiakaskadon. Nopeasti oli tullut datsuni tilalle. Jäätyään eläkkeelle se sitten isältä 300GD:n osti. |