heipparallaatia.
nyt se alkaa nimittäin ihka ensimmäisen vaunun remontointi, vaunukuumehan iski jo viime kesänä muttei löytynyt sopivan hintaista remppakohdetta, ja nyt sattumalta sitten sellanen iski silmään ja huomenna haen pihaan. huomenna siis kuvia tulossa ja paljastus mikä vaunu =) mutta näin yleisesti märkä on ja märkä vaunu oli myös haussakin, itselläni ei vaunu historiaa ole ollenkaan, kerran olen vaunussa käynyt

peukalo ei kuitenkaan ole keskellä kämmentä vaan minkäs merkkistä massaa ootte tiivistämiseen käyttäneet lunkissa ym vaunun liitos kohdissa, sitten kun sen aika on, ostan samalla reissulla tarvikkeita valmiiksi.
ja sitten toiseen aiheeseen, olen nuita toisiakin rojekteja kahtellut niin kun lattia materiaalia alkaa vaihteleen niin ilmeisesti kori kannattaa tukea? en oikein kuvista kauheesti ole selvää saanut mihin alajuoksut kiinnittyy/tukeutuu alustassa?
korjauksen osalta homma on jo aika lailla selvä ja hanskassa, ehkä. mutta muuta kyselyä saattaa tullakki ja paljon sitten itse vaunuiluun ja kalusteluun ja varusteisiin niistä kun ei itsellä ole mitään tietoa/ymmärrystäkään.
tehen tuosta vaunun korjauksesta ihan kuvallisen rojektin joka alkaa huomenna itse vaunun paljastuksella ja perjantaina vaurioitten kartuttamisella.
saa kertoa mitäikinä tahtookaan vaunuilusta niin osaa paneutua niihin sitten veto vaiheessa kunhan valmistuu, tosin ei kait tuon veto kauheesti traileriin eroa.