rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Muutto asuntovaunuun tai autoon  (Luettu 107734 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2025 kello on 13:08
  • nautitaan elämästä niin kauan kuin voidaan.......
Vs: muutto asuntovaunuun tai autoon
« Vastaus #285 : 12.06.2013 kello on 16:29 »
Auto on renkailla ja olen muutaman reissun jo heittänyt,  talven oli seisonta vakuutuksessa, vapulta otin liikenteeseen...

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
« Vastaus #286 : 13.06.2013 kello on 00:26 »
Terve vaan Matson1 ja muutkin vaanarit. Hyvinhän tuo talvi ja kevät meni. Nyt vielä paremmin. Liekö jo kolmas tai neljäs vuosi vaunuasumista ja kyllästymistä ei vielä näy. Eilen tulin böndeltä pikaisesti hesassa ( kotona) käymään ja tympäs heti kehä kolmosella että meinasin takaisin kääntyä.
No, pari päivää tätä urbaani elämää kait sietää. Tänä kesänä ulkomaan matkat saa jäädä tekemättä kun viimevuonna tuli liikaakin reissattua. Tosin eri vehkeillä kuin vaunulla.Nuo sun kustannukset tuntuvat kohtuullisilta. Oletkos kyselly kaasupullojen kotiinkuljetusta ;)? Aiikamoinen määrä. Minulla meni vain kaksi pulloa kun on ilmaiset sähköt. Kun on tuo naapurintalon vahtimis kontrahti. Tai onko tuo nyt ilmaista tuo sähkö kun vastalahjaksi pitää tehdä pieniä hommia. Leppoisaa kesää !

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.11.2025 kello on 11:51
  • Hämeenperä
« Vastaus #287 : 13.06.2013 kello on 03:58 »
Terve vaan, täällä sitä kärvistellään hirveessä sireenin löyhkässä ja linnutkin huutaa yötä myöden.
Niin että ihan on täälläkin pusikossa kaikki mallillaan.

Kulungeista: kylmimpänä talvena laskin sähkö+lämmityskuluja 1500€ ja nyt näyttäisi menevän n1200€. Matsonilla samanmoisia lukuja. Oletko laskenut kuinka iso ero on sähkö ja kaasulämmityksen välillä noilla hinnoin?

Itse käytin 15centin hintaista sähköä laiskuussyistä ja kaasua talviaamuisin mukavuussyistä.

Kesää meille

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #288 : 13.06.2013 kello on 11:00 »
tervehys teebasso ja gaphir....tuo kaasun kulutus euroissa oli 840 ja sähköä meni loput.....
kyllä täällä jo ootellaan että pääsisi tuonne tien päälle nautiskelemaan....m ukavaa kesää meille kaikille..pysytään kuulolla  Thumb Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Hämeenperä
« Vastaus #289 : 13.06.2013 kello on 12:28 »
tervehys teebasso ja gaphir....tuo kaasun kulutus euroissa oli 840 ja sähköä meni loput.....
kyllä täällä jo ootellaan että pääsisi tuonne tien päälle nautiskelemaan....m ukavaa kesää meille kaikille..pysytään kuulolla  Thumb Thumb

Hyvä että muistutat tärkeysjärjestykses tä. ;D 

Siksihän sitä asumiskuluissa säästellään, että voisi tehdä jotain muuta kuin vain säästää asumiseen meneviä kuluja.

Oho tulipa melkein teepussifilosofiaa ;)
Tien päälle siis.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #290 : 4.09.2013 kello on 20:56 »
Tervehys vaunussa sekä autossa ajujat, syksy alkaa saapua tosin ilmat senkun näyttää lämpenevän....mukav a kesä alkaa olla takana ja vuosi autossa on jo tullut täyteen ja mukavaahan tämä ainakin vielä on.
Mites siellä gaphir, teebasso sekä muut jakselee....terveis iä täältäpäin ja hyvää syksyä. Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
« Vastaus #291 : 4.09.2013 kello on 21:02 »
Kiitos kysymästä ! Mikäs täällä. Aina vain paranee. Juuri tinasin Primuksen mustaa boxsia kun ei pumppu pyörinyt sähkökäytöllä. Nyt pelittää. Ei väliä vaikka kylmenisi ilmat. Hienot on kelit vielä.
Terkkuja vaan Teille !

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #292 : 7.09.2013 kello on 17:47 »
Jos mull ei ois rasitteena äitin omistamaa omakotitaloa, ja sitä kottaraista joka asustaa mun luona.. mä olisin varmaan kokovuotinen asukki autoss ja vaunuss.. vaunu ois jossain mieluisalla paikalla ja autoll työreissut asuen niinku nytkin, heinäkuun lopuss tas tien pääl, lukuunottamatta yhtä yönseutuu kotoon ku palautin sen kottaraisen pesäänsä..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #293 : 7.09.2013 kello on 17:51 »
Jos mull ei ois rasitteena äitin omistamaa omakotitaloa, ja sitä kottaraista joka asustaa mun luona.. mä olisin varmaan kokovuotinen asukki autoss ja vaunuss.. vaunu ois jossain mieluisalla paikalla ja autoll työreissut asuen niinku nytkin, heinäkuun lopuss tas tien pääl, lukuunottamatta yhtä yönseutuu kotoon ku palautin sen kottaraisen pesäänsä..
Kottarainen kainaloon,ja talo vaikka aluksi vuokralle,siitä se lähtee ;) :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #294 : 7.09.2013 kello on 17:56 »
Kottarainen kainaloon,ja talo vaikka aluksi vuokralle,siitä se lähtee ;) :D
aika ihme vuokralainen pitäs löytyy ett se pärjäis meikäläisen mökkirähjässä..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:35
« Vastaus #295 : 7.09.2013 kello on 19:31 »
aika ihme vuokralainen pitäs löytyy ett se pärjäis meikäläisen mökkirähjässä..

Pidätkö itseäsi ainutlaatuisena?  ::)   :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #296 : 7.09.2013 kello on 19:47 »
Kyllä, mutta tiedän ett vastaavia on useita, mutta ei yhtään samanlaista kuin minä. eli oon ainut laatuinen ja sen suurin osa mut tavanneista tietää...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #297 : 7.09.2013 kello on 20:32 »
Jokainen meistä on ainutlaatuinen.

• Vieras
  • Vs: muutto asuntovaunuun tai autoon
    « Vastaus #298 : 7.09.2013 kello on 20:37 »
    Kyllä, mutta tiedän ett vastaavia on useita, mutta ei yhtään samanlaista kuin minä. eli oon ainut laatuinen ja sen suurin osa mut tavanneista tietää...
        Rolli  puhuu asiaa.. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Hämeenperä
    « Vastaus #299 : 8.09.2013 kello on 18:17 »
    Kyllä, täällä sitä majaillaan ihan tyytyväisinä. Neljä vuotta ja vaunun ostoon otettu laina tulee täyteen kohtsilleen.
    Tuohon ed keskusteluun viitaten, sanoisin että jos valita saisi, asuisin mieluummin osinkotuloilla merenrantahuvilassa, niinku eräät ;D
    Mutta kun näin pitää pärjätä, vaunuasuminen täyttää nippanappa immeisen perustarpeet. Enemmän taitaa olla kyse, mitä arvostaa. Minulle on tärkeä tämä luonto ja ympäristö ja hyväksyn siihen liittyvän pitemmän työmatkan. Ja tietysti kumppanin pitää olla samoilla linjoilla. Mutta kokeillahan tämmöstä voi näissä piireissä aika helposti, eihän siinä mitään voi hävitä.