Mitä siinä poksin sivussa olevassa valkoisessa lapussa lukee viimeisellä rivillä, onko 15 S WARTEN vai 1S WARTEN? Taisin jo aiemmin kysyä, että mikä kunto on pakoputkella.
Mitä siinä poksin sivussa olevassa valkoisessa lapussa lukee viimeisellä rivillä, onko 15 S WARTEN vai 1S WARTEN? Taisin jo aiemmin kysyä, että mikä kunto on pakoputkella.
1S WARTEN. Pakoputken ja ilmanottoputken käytin itri ja puhalsin läpi ettei ole tukoksia
Ethän muuttanut säätöä kun tarkistit kärjet ( ettet kiristänyt palopesäävaikka tuntui löysältä ) meillä oli aikoinaan vaunu jossa alde 3000 vaihdoin kärjet ja kysyin huolto mieheltä neuvoa miten tehdä ,ota poltin irti mutta älä kierrä palo pesää kiinni laippaan vaikka tuntuisi että on irti palo pesä heilui tosi paljon enkä kiristänyt sitä enkä löysänyt vaan pidin sen samassa tilanteessa ja pelas ja pelaa vieläkin uuvella omitajalla , niin jos olet kiristänyt laita samaan säätöön kuin oli aikaisemmin
Ethän muuttanut säätöä kun tarkistit kärjet ( ettet kiristänyt palopesäävaikka tuntui löysältä ) meillä oli aikoinaan vaunu jossa alde 3000 vaihdoin kärjet ja kysyin huolto mieheltä neuvoa miten tehdä ,ota poltin irti mutta älä kierrä palo pesää kiinni laippaan vaikka tuntuisi että on irti palo pesä heilui tosi paljon enkä kiristänyt sitä enkä löysänyt vaan pidin sen samassa tilanteessa ja pelas ja pelaa vieläkin uuvella omitajalla , niin jos olet kiristänyt laita samaan säätöön kuin oli aikaisemmin
Tarkoitat varmaan samaa säätöä mistä aiemmin kirjoiteltiin että säätyykö siitä seokset. Joo samassa kohtaa on kuin aiemminkin.
Siellä imu ilmassa/polttimessa ei kummosta roskaa tai kärpästä tarvitse olla jotta ei syty. Kun puhdistaa, niin tarkistaa samalla puhtauden. Kerran kuolleita kärpäsiä oli ja ei syttynyt millään. Poltinta irti käyttämällä kärpäset varisi. Nyt muistin yhden 3000 vian.
Pakopuolella pitää olla pakoputki ja imuputki kunnossa, ei vuotoja ja seinä- tai kattoläpivienti ehjä.
Lisätään tämäkin huomio, että Polarissani Alden pakoputki menee mutkitellen yhden kaapiston takaa ja on jo vuosien saatossa hinkannut kaapin kulmaan siten että pakoputkessa on selkeä painauma/hankauma.
Jos putki puhkeaa, niin sammuuko Alde vai onko henki pois?
Mulla Solifer S5+ ja pakoputki menee vain yhdellä läpiviennillä etuboksista ulos.
Voisiko kaasun saannissa olla vikaa ettei saa tarpeeksi kaasua? Onko tällaista ollut? Kokeilin myös ilman pehmeäkäynnistysventtiiliä mutta ei auttanut.
Pysyykö kaasuventtiili varmasti auki, vai nykäiseekö vain sen verran, että tupsaus tulee. Yksi kaasuventtiilin käämivika on minulla ollut, käämi oli irti liittimestä. Ohmimittarilla kun mittaa käämin niin lukema ei saa vaeltaa.
Pysyykö kaasuventtiili varmasti auki, vai nykäiseekö vain sen verran, että tupsaus tulee. Yksi kaasuventtiilin käämivika on minulla ollut, käämi oli irti liittimestä. Ohmimittarilla kun mittaa käämin niin lukema ei saa vaeltaa.
Pitää mitata. Vuodonilmaisimesta oon seurannut että magneettiventtiili kun naksahtaa niin kaasua kyllä virtaa kun ilmaisin pulputtaa reippaasti.
Sama itellä tuli mieleen.. mutta olit jo kerennyt kirjoittaa. Kyllä vika pitäisi ruveta löytymään..
eihän aldessa ole paineen tunnistin rikki siellä kopan sisällä ,miten sen voisi ohittaa kokeilua varten ,tiedätkö mojo? minä en tiijä vai olisko relekoettissa vikaa ,eihän tuossa ole enään mitä ei olisi kokeiltu mystinen hommeli