Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Crossipyörän kuljetus takatallissa, takatallin ja oven koko

<< < (4/6) > >>

Stara:

?

https://urly.fi/JOO

?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  2.03.2017     kello on 21:18 ---?

https://urly.fi/JOO

?

--- Lainaus päättyy ---

Jos on matkailuauto ja pikkuperäkärry, niin tila3 (jos alle 7m.) ja tila1. Mutta mitäpä tästä kinaamaan, ei se selviä muuta kuin soittamalla tai s-postia lähettämällä ja kysymällä.

Jos nuo hinnaston mitat ylittyvät, niin lipputilaus soittamalla tai s-postilla.

K.E.V:
Sehän on helppoa, varaa a-autolle paikka merkkaa hinta ylös , lisää peräkärry laske summa ja muista perua tilaus jos et menossa.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  2.03.2017     kello on 20:09 --- Meidän emäntä sais kyllä paskahalvauksen jos mää olohuoneeseen toisin jonkun vehkeen tuunattavaksi. Kyllä siinä lähtis äijä ja härveli pihalle ja  sassiin. Ei kyllä mulla tosin tulisi mieleenikään tuoda jotain moottorihärveliä asuintilaan rassattavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Jos pikkuhuoneessa on kangaspuut jotka pölyää niin perkeleesti niin tuollainen bolton osien kiinnittely on siistiä sisähommaa.
Eihän tämole sen kummempaa kun ennenvanhaan kun isännät teki reet ja muuta puuhommaa tuvan nurkassa että lattialankut tömisi.
Aika paloj motskari purukoissa pyörä on tuvassa säilytyksessä ja remontissa ainakin osan talvesta.

Eikä se johdu kun köyhyydestä vain ettei ole lämpöstä tallia mulla :-X

ajat muuttuu kun ei enää ajeta läpi talvea

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  2.03.2017     kello on 21:40 ---Jos pikkuhuoneessa on kangaspuut jotka pölyää niin perkeleesti niin tuollainen bolton osien kiinnittely on siistiä sisähommaa.
Eihän tämole sen kummempaa kun ennenvanhaan kun isännät teki reet ja muuta puuhommaa tuvan nurkassa että lattialankut tömisi.
Eikä se johdu kun köyhyydestä vain ettei ole lämpöstä tallia mulla :-X

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Monessa pirtissä hevonenkin kengitettiin talviaikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View