Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Crossipyörän kuljetus takatallissa, takatallin ja oven koko

<< < (5/6) > >>

Oulaa:

Keski-Euroopan poijilla on paaljon juttuja kuinka kuljettaa motskaria mukana asuntoautossa

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  2.03.2017     kello on 20:34 ---Ilmeisesti tarkoitit minua?? Kertomus matkasta oli aikoinaan infossa, jota ei enää ole. Mutta mitä mulla tulee mieleen asiasta niin:

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, sinua tarkoitin. Noinko kauan aikaa tuosta reissusta on, olisin itse arvioinut luokkaa 3 vuotta sitten.

Itsekin ilman kokemusta pitäisin kättyä hyvänä vaihtoehtona, Nieppi tosin osoitti, että sopii se talliinkin.
Crossipyörä voi käytön jälkeen olla lievästi likainen ja kärryn huuhteleminen on helppoa verrattuna tallin siivoamiseen, aina ei kuitenkaan ole mahdollista saada pyörä puhtaaksi.  Tähänkin Niepillä saattaa hyvinkin erilainen näkemys ja omaa kokemusta.
Oman mielipiten perustan tässä täysin mielikuvalle

Oulaa:
https://www.gaskutsche.de/motorrad_im_t4_fvd.php
Jonkun tällaisen monikäyttöauton teko tässä pyörii päässä ihan sen pyörän kuljettamisen vuoksi minullakin.
Mutta kun satumme asumaan Suomi merkkisessä maassa missä sitä ei voi tehdä helpoimmalla tavalla niin mietintämyssystä nousee savu vielä aika kovin :-\

Turhan Höpöttäjä:
Jos isoa takatallia kaipaa, kannattaa katsellä löytyykö Niesmann+Bischoff kulkimista.

88k5:
Täällä varmaan suurin osa ajattelee tätä aloituksen kuljetustarvetta matkailuauton käytön vinkkelistä, jossa keskiössä on asuminen. Tällöin ykkösenä varmasti tulee mieleen; "mitä ****.. tuo törky tekee kämpässä.." Takatallikin on ilmanvaihdollisesti asuintilaa..

Jos elää kotonakin rasva/pakokaasulumpuissa,eli haisee "korjaamolle" luonnostaakin (tällaisia tunnen  :laugh:), ei asiassa ole ihmeteltävää. Mutta muussa tapauksessa, koppiperäkärry taitaa olla ainoa vaihtoehto..  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View