Ei taida olla olemassakaan semmosta kuljinta jossa ei ois tyyppivikoja.
|
Ei taida olla olemassakaan semmosta kuljinta jossa ei ois tyyppivikoja.
Jos se on tää, niin ihan kivan näköinen.on tämä. Pariviikkoa sit kävin katsomassa ja tässä vähän hinnasta väännetty. Ei meinaa tippua alle 28ke joten on mielestäni vähän liikaa tuon ikäisestä. Mut katotaan saanko muutaman tonnin puhuttua alas vai jääkö tälläerää väliin. Ollut edellisellä omistajalla viimeiset 6 vuotta ja senajan kesäkäytössä ja tallissa talvet. Tosi hienosti pidetty ja ehjä ei kolhuja ulkona muutakuin vasemmalla puolella ihan takana aivan pieni painauma alaosan listassa. Peräylitys napannut varmaan käännettäessä kevyesti johonkin. Muuten ulkoisesti uudenveroinen. Ei mitään pakko ostoa ole kyllä kun vaunu löytyy kuiteskin jo Ja tottakai on tyyppivikoja mut kylä haluan tietää ne etukäteen ja tarkistaa ne paikat onko korjattu vai rikki. En meinaa toista sikaa säkissä enää ostaa ![]() Iso-juuso on tällä palstalla kabe expertti jolla on oikeasti kokemusta k.o. vaunusta.
Lue iso-Juuson vanhoja kirjoituksia niin saat jotain käsitystä n.o. vaunumerkistä.
Elä hätäile oston kanssa. Läsäytä tiskiin sellainen hinta mikä on mielestäsi tuon vaunun hinta. Tuollaisille ei tänäpäivänä ostajia ruuhkaksi ole, uskoisin että myyjä suostuu kauppoihin jos tarjouksesi on vähänkään järkevä.
Toki myyjä kiristelee hampaitansa oli hinta mikä hyvänsä. Elä hätäile oston kanssa. Läsäytä tiskiin sellainen hinta mikä on mielestäsi tuon vaunun hinta. Tuollaisille ei tänäpäivänä ostajia ruuhkaksi ole, uskoisin että myyjä suostuu kauppoihin jos tarjouksesi on vähänkään järkevä.Näin on tarkoitus tehdä. Ennen tätä käyn kosteusmittari mukana vielä katsomassa. Myyjälle kyllä iso
Et sitten osta totakaan vaunua, riskejä on. Et sitten osta totakaan vaunua, riskejä on.Minkälaisia ongelmia tämä pitää sisällään ? Olen lukenut että katto voi alkaa "roikkumaan" ja samaten etulasi ja päästää vedet sisään mutta koskeeko tämänikäistä? Toki perusjutut ne yhtälailla vaivaa tätäkin varmaan että kattoluukun butyylit yms pitäis uusia heti kun saa vaunun käsiin Minkälaisia ongelmia tämä pitää sisällään ? Olen lukenut että katto voi alkaa "roikkumaan" ja samaten etulasi ja päästää vedet sisään mutta koskeeko tämänikäistä? Toki perusjutut ne yhtälailla vaivaa tätäkin varmaan että kattoluukun butyylit yms pitäis uusia heti kun saa vaunun käsiin Minä en ainakaan pysty sanomaan onko k.o. vaunussa jotain tyyppivikoja, vähän tuo hinta on kieltämättä kovahko. Mutta k.o. vaunu on periaatteessa tosi hyvä. Hienoa tässä vaiheessa on se, että voi tutkia ja vertailla mikä itselle sopii parhaiten. Jos vertaa, että samalla summalla saa aika paljon uudempiakin vaunuja samoilla ominaisuuksilla esim: https://www.nettikaravaani.com/dethleffs/nomad/1470567 https://www.nettikaravaani.com/polar/620/1464522 Ja kun näytät asuvan Etelä-Pohjanmaalla, oletko käynyt katsomassa tämän Polarin, joka taitaa olla vähän samantyylinen pohjaratkaisu kun tuossa Kabessa. https://www.nettikaravaani.com/polar/680/1467928 Mutta jos tuo Kabe kiinnostaa, ei muutakuin koukkuun kiinni, veikkaan, että se on oikein hyvä vaunu. Tilaa ainakin on Minä en ainakaan pysty sanomaan onko k.o. vaunussa jotain tyyppivikoja, vähän tuo hinta on kieltämättä kovahko. Mutta k.o. vaunu on periaatteessa tosi hyvä.Tuo dethleffs ei juurikaan houkuta näyttää siltä että sielä on vain asuttu. Heti laskee kiinnostus jos edes myyntikuvia varten ei saada kulkinetta siistittyä sisältä. Nuo polarit taas on karsittu listalta kun eivät mielestäni tarjoa mitään lisää solikkaan nähden kun kerrossänky on samassa tilassa parisängyn kanssa =ei hyvä. Rakennan parissa illassa solikkaan kunnollisen yläsängyn kyllä sekin on ollut mielessä toki ![]() Tosiaan se talvikäytön määrä on vähän auki että kuinkapaljon sitä tulee. Olen myös pyöritellyt sellaistakin ajatusta et ostais puhtaasti 3 vuodenajan kulkineen ja veis tuon nykyisen talveksi kausipaikalle ja 3 vuodenajan kulkine sais mennä talliin solikan tilalle. Mut talvellahan sitä sisätilat eniten tarvitaan mitä sais olla enempi kun nyt on Itse en ostaisi Etelä-pohjanmaalta mitään, kolme ajoneuvo kauppaa olen sieltä tehnyt ja koskaan ei myyjän puheet ja lupaukset ole pitäneet paikkaansa.
on tämä. Pariviikkoa sit kävin katsomassa ja tässä vähän hinnasta väännetty. Ei meinaa tippua alle 28ke joten on mielestäni vähän liikaa tuon ikäisestä. Mut katotaan saanko muutaman tonnin puhuttua alas vai jääkö tälläerää väliin. Ollut edellisellä omistajalla viimeiset 6 vuotta ja senajan kesäkäytössä ja tallissa talvet. Tosi hienosti pidetty ja ehjä ei kolhuja ulkona muutakuin vasemmalla puolella ihan takana aivan pieni painauma alaosan listassa. Peräylitys napannut varmaan käännettäessä kevyesti johonkin. Muuten ulkoisesti uudenveroinen. Ei mitään pakko ostoa ole kyllä kun vaunu löytyy kuiteskin joTunnen tuon vaunun edellisen omistajan ja vaunu on ollut varmasti paremmalla pidolla kuin omistaja itse?. Jos jollakulla on vaunusta kysyttävää, voin tarvittaessa olla apuna. Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla Tunnen tuon vaunun edellisen omistajan ja vaunu on ollut varmasti paremmalla pidolla kuin omistaja itse?. Jos jollakulla on vaunusta kysyttävää, voin tarvittaessa olla apuna.Vaikutti kyllä siistiltä kaikinpuolin ja vaunu oli jokapuolelta ehjä että ei mikään resu. Hinta vaan tökkii että tällähetkellä vaikuttaa siltä et kauppoihin ei päästä. Katsotaan nyt kesän mittaan jos ei tuo häviä tuolta niin vois esittää tarjouksen. 28 300e tuli myyjä vastaan. Osaatko sanoa onko mukana tulleet 2kpl telttoja ehjät? Ei millään viitsisi levittää siististi pakettiin käärittyjä telttoja lumiseen pihaan vain tarkastaakseen että ne on ehjät. Kauppa nyt kun ei niistä ole kiinni vaan hinnasta joka on reilusti yläkanttiin 11v vanhalle vaunulle jonka ostajakunta kokonsa puolesta on jo todella pieni. Ootko tätä ihmetellyt?
https://www.nettikaravaani.com/kabe/diamant/1465284 Tämä osuisi budjettiin jos Kabe on haussa. |