Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onko nestekeskuslämmitys ilmalämmitystä parempi talvikäytössä?

<< < (24/29) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  7.01.2017     kello on 15:01 ---Kyllähän se mun entinen matkaaja (jossa kenties oli alde) ja nestekierto niin oli lämmin kovillakin pakkasilla mutta kuten sanoin jos tuossa mun kolassa täytyy truman jo posottaa täysillä parin asteen pakkasilla niin eipä sillä mitään asiaa ole -25 keleihin.
Lisäys, Onhan tosin matkaajassa puolet ellei enemmänkin paksummat seinät ja huomattavasti vähemmän ikkunoita ja luukkuja. kuin tässä nykyisessä.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä se 'rehellinen vastaus' nyt täydentyi.   ;D
Jos koppi on kuin risuaita, sama millä sitä lämmittää...

matson1:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  7.01.2017     kello on 14:10 ---Oletko tehnyt tuon? Kaksi muuten identtistä, mutta erilaisilla lämmittimillä. Otos ei ole kummoinen jos Arskan auto on ainoa johon verrataan. Sitä on vuosien varrella Arska muutenkin itse kritisoinut moneen kertaan

--- Lainaus päättyy ---
Moro on ollut puoliintekroidut autot trumalla ja aldella. Molemmilla olen ollut -30 pakkasessa ja kyllähän ero on kuin yöllä ja päivällä.
Eiole tarkoitus vääntää asiaa, kukin ostakoon mikä parhaalle tuntuu.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  7.01.2017     kello on 16:39 ---Moro on ollut puoliintekroidut autot trumalla ja aldella. Molemmilla olen ollut -30 pakkasessa ja kyllähän ero on kuin yöllä ja päivällä.
Eiole tarkoitus vääntää asiaa, kukin ostakoon mikä parhaalle tuntuu.

--- Lainaus päättyy ---

Ero mihin suuntaan, ei selvinnyt vastauksesta? :)

matson1:
En kehannu laittaa kumpi parempi pakkasella kukin saa ite tuumailla...trumami ehet trumaa ja aldemiehet aldea.....kokeilema lla se selviää.....kai

Turhan Höpöttäjä:
Vähissä, hyvin vähissä on Aldemiehet, jotka omaansa moittii.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View