Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onko nestekeskuslämmitys ilmalämmitystä parempi talvikäytössä?

<< < (23/29) > >>

matson1:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.01.2017     kello on 11:39 ---Mulla on trumassa jo keväisin ja syksyisin asennossa 6, pikku pakkasella sen täytyy olla jo täysillä jotta tarkenee, pullo kaasuakin menee vuorokaudessa, ollaan joskus lastenlasten kanssa pihassa adriassa yövytty. Ei tuolla mitään talvella tee, onneksi ei ole tarvettakaan.

--- Lainaus päättyy ---

tässä ainut rehellinen vastaus käyttäjältä, hyvä arska.
paras ratkaisu on ottaa -25 pakkaseen auto trumalla ja aldella koekäyttöön ja tehdä ihan omat päätelmät.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  7.01.2017     kello on 13:34 ---tässä ainut rehellinen vastaus käyttäjältä, hyvä arska.
paras ratkaisu on ottaa -25 pakkaseen auto trumalla ja aldella koekäyttöön ja tehdä ihan omat päätelmät.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Olen samaa mieltä. Ymmärrän hyvin, jos on laittaatupsauttanut monta kymmentä tuhatta kulkimeen, jota naapurin Taunokin on kehunut. Ei sitä hevillä myönnä erehtyneensä. Kun katsoo käytettyjen markkinoita, niin erehdyksiä jopa melkein uusia löytyy pilvin pimein. Sitten kuljin, joka on oikeasti hyvä, niitä on vähän tarjolla. Jos joku löytyy, niin hinta on vielä pilvissä, tai se menee nopeasti nenän edestä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  7.01.2017     kello on 13:34 ---tässä ainut rehellinen vastaus käyttäjältä, hyvä arska.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko tehnyt tuon? Kaksi muuten identtistä, mutta erilaisilla lämmittimillä. Otos ei ole kummoinen jos Arskan auto on ainoa johon verrataan. Sitä on vuosien varrella Arska muutenkin itse kritisoinut moneen kertaan

Arska:

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän se mun entinen matkaaja (jossa kenties oli alde) ja nestekierto niin oli lämmin kovillakin pakkasilla mutta kuten sanoin jos tuossa mun kolassa täytyy truman jo posottaa täysillä parin asteen pakkasilla niin eipä sillä mitään asiaa ole -25 keleihin.

Lisäys, Onhan tosin matkaajassa puolet ellei enemmänkin paksummat seinät ja huomattavasti vähemmän ikkunoita ja luukkuja. kuin tässä nykyisessä.

hapi63:
onhan sitä tyttöjä ja poikiakin eli kummatkin on varmaan hyviä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View