Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onko nestekeskuslämmitys ilmalämmitystä parempi talvikäytössä?

<< < (25/29) > >>

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.01.2017     kello on 21:08 ---Vähissä, hyvin vähissä on Aldemiehet, jotka omaansa moittii.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
uskaltaako sitä kukaan edes moittia? tulee vielä bannia :D. truma miehet sentään myöntää että nyt tuli ostettua sellainen etelän harakanpesä ettei sillä pärjää suomen talvessa, ei ne syytä lämmitintä. mutta jos siinä olisi alde, olisi pakko pärjätä. tämä oli nyt vaan huumoria :D

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.01.2017     kello on 21:08 ---Vähissä, hyvin vähissä on Aldemiehet, jotka omaansa moittii.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Entäs Primusmiehet  ;D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  7.01.2017     kello on 16:39 ---Moro on ollut puoliintekroidut autot trumalla ja aldella. Molemmilla olen ollut -30 pakkasessa ja kyllähän ero on kuin yöllä ja päivällä.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakaan minulle ei kuitenkaan selviä,  ovatko kopat saman merkkisiä ja mikä Truma?

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  7.01.2017     kello on 21:33 ---Ainakaan minulle ei kuitenkaan selviä,  ovatko kopat saman merkkisiä ja mikä Truma?

--- Lainaus päättyy ---
eikös matson1 asunut jonkin aikaa autossa, tarinaakin löytyy täältä. taisi olla eri autot.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi -  7.01.2017     kello on 21:32 ---Entäs Primusmiehet  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Primus 2490 toimii hienosti, ilman murheita ja tehoakin saa kätevästi säädettyä ilman mukaan.

Sanoisin, että varma peli ja vielä kipinä sytytyskin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View