Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Venevero laajenee, nyt myös asuntovaunut on tulilinjalla
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.02.2017 kello on 17:54 ---Ite asun alueella, jonka verotettavissa veneilijöissä on varmaan väkeä jokaisesta puolueesta. Taitaa tällaiset maanläheiset harrastukset olla hyvinkin suosittuja muiden kuin mainitsemiesi puolueiden kannattajien keskuudessa.
Oletkohan ymmärtänyt, kuinka halpoihin veneisiin tuo vero oikeasti kolahtaisi. Nettiveneeseen haku ehdolla minimiteho 60 hv.
--- Lainaus päättyy ---
Kovin vaan outoa ettei kokoomus ja keskusta innostu moisesta verosta vaikka kyl tykkäävät yleensä kaikenlaisista veroista ja muista kansan köyhdyttämis asioista.
Olen kuullut tuon vero homman ja mun puolesta ihan jees ja prätkä verokin vaan samalla. ;D Kaikki hupi maksaa ja ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat. :)
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 14.02.2017 kello on 18:48 ---Kovin vaan outoa ettei kokoomus ja keskusta innostu moisesta verosta vaikka kyl tykkäävät yleensä kaikenlaisista veroista ja muista kansan köyhdyttämis asioista.
Olen kuullut tuon vero homman ja mun puolesta ihan jees ja prätkä verokin vaan samalla. ;D Kaikki hupi maksaa ja ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat. :)
--- Lainaus päättyy ---
Vaalit lähestyy niin taas kaikki puheet on sallittuja.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.02.2017 kello on 20:13 ---Vaalit lähestyy niin taas kaikki puheet on sallittuja.
--- Lainaus päättyy ---
Soini kyllä uhoo nytkin, että venevero on ja pysyy hallitusohjelmassa. ...
Satakunnan Kansa:
"Ulkoministeri Timo Soinin (ps.) mukaan veneverosta ei ole käynnissä mitään neuvotteluita. Hän sanoi eduskunnassa, että vero otetaan käyttöön kuten hallitusohjelmassa on sovittu.
Lännen Media kertoi tänään, että hallituspuolueiden välille on syntynyt uusi kiista veneverosta. Sekä kokoomuksen että keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajat ovat valmiit perumaan moottoripyöräveron lisäksi myös veneveron. Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja sen sijaan pitää kiinni veneverosta."
Leader dog:
saattaapi olla että, "persuksilla" pyyhitään lattiaa seuraavissa vaaleissa. ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 14.02.2017 kello on 18:48 ---Kovin vaan outoa ettei kokoomus ja keskusta innostu moisesta verosta vaikka kyl tykkäävät yleensä kaikenlaisista veroista ja muista kansan köyhdyttämis asioista.
--- Lainaus päättyy ---
Porvaripuolueet tykkää veroista? On ihan jees, kun ei mun harrastus?
:laugh:
Meni huumorin puolelle, vaikkei sitä tarkoitettu. No kohta nähdään, millaisia veroja tulee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta