Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Venevero laajenee, nyt myös asuntovaunut on tulilinjalla

<< < (52/57) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.02.2017     kello on 09:09 ---No kohta nähdään, millaisia veroja tulee.

--- Lainaus päättyy ---

Rupeaa vaan kohta päivät kalenterissa loppumaan kesken jos laki olisi tarkoitus saada voimaan alkup. suunnitelman mukaisesti 01.05.2017 ::)

jva61:
Itteä tässä veneverossa kyrsii enite Soinin alkuperänen asenne, "juppi kootterit ja ökyveneet". Miljoonan veneeseen 300e veroa ja mun 3000e veneeseen 200e, tasapuolista vai. Ei ne kyllä kamalasti oo ytimessä vaunuveronkaan kanssa, valtaosa liikkuu kerran tai kaksi kesässä ja muun ajan ovat kiinteästi alueella, tämmöset poistetaan veron tullessa rekisteristä ja jäävät alueelle mökiksi, siinä sitte poistuki taas suurin osa verotettavista kohteista. periaatteessa nuo verot on pieniä vaan kertyy nuistaki vuositasolla maksettavaa, mullaki on vene, moottoripyörä ja vaunu

Stara:

^

Sulla "ökyvene"? Minullakin kolmen tonnin paatti, mutta kaavailluilla ehdoilla ei mene verolle?

jva61:
Mun vene on vm.1975 ja siis 41v ikää :laugh: Moottori tekee siitä verollisen, Volvo Penta 115 hv, joista laitumella varmaan 100

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.02.2017     kello on 09:09 ---Porvaripuolueet tykkää veroista? On ihan jees, kun ei mun harrastus?

:laugh:

Meni huumorin puolelle, vaikkei sitä tarkoitettu. No kohta nähdään, millaisia veroja tulee.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä porvareiden aikaan saannoksista ole seuranut ikinä mitään hyvää. Antavat vaan aina sellaisen kuvan,että kaikki on hyvin. Veneiltyä tuli noin 13vuotta mökkeilyn ohessa. Veneet olivat pienempiä ja moottorit siinä 8-40hv. Kaverilla on kalastus pulpetti paatti 70hv moottorilla ja sanoi että veron maksamista olis 150€. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View