Tekniikkakeskustelut > Projektit

Sprinter w906 retkeilyauton ihmettelyä

<< < (10/31) > >>

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 15.12.2016     kello on 11:32 ---Kuuluukohan toi liitin ilmamassa-anturiin.

--- Lainaus päättyy ---

Ois moottorinvalo taulussa vahvasti, mikäli ois siitä.
Odottelen sitä valmistenumeroa, niin voishan tuohon syventyä enempi...  Thumb

TLP:
Kohta saa Joko linkin YV:llä sähkökaavioihin ja lisävarustelistauks een  Thumb

Epäilisin vahvasti, että kyseessä on lämmitetyn polttoainesuotimen liitin.
Oisko tilalle laitettu halpis, eli ilman lämmitystä ?

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 15.12.2016     kello on 13:52 ---Kohta saa Joko linkin YV:llä sähkökaavioihin ja lisävarustelistauks een  Thumb

Epäilisin vahvasti, että kyseessä on lämmitetyn polttoainesuotimen liitin.
Oisko tilalle laitettu halpis, eli ilman lämmitystä ?

--- Lainaus päättyy ---
Pa- suodatin on toisellapuolen moottoria eikä johto yllä sinne. Tosin on se mahdollista koska suodattaimessa ei ole lämmitystä nyt. Josko siihen kuuluisi jokin välijohto  vielä.

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 15.12.2016     kello on 14:57 ---Pa- suodatin on toisellapuolen moottoria eikä johto yllä sinne. Tosin on se mahdollista koska suodattaimessa ei ole lämmitystä nyt. Josko siihen kuuluisi jokin välijohto  vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Katseles läpi ne kaikki pdf:t mitä lähetin, pistin samalla vetokoukunkin johdotuksen, kun kai semmosta oot laittelemassa ?
Vaikea kuitenkin yhdistää kuvaa, jossa ei näe millä kohtaa se on, johtukuvituksiin.
Mutta ehkä paikanpäältä helpompi  Thumb

RR:
Minulla taisi olla samanmoinen liitin samassa kohtaa. ei se minnee taida mennä.

Mun oma oli suomiauto ja olin toinen omistaja. Eka oli yhden miehen kuljetusfirma, veikkaan ettei mitään räpellyksiä ole missään vaiheessa tehty, oli kuitenkin 3 vuotta vanha auto kun sen ostin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View