Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa

<< < (7/15) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.11.2016     kello on 17:36 ---Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.

--- Lainaus päättyy ---
no noi veli venäläisethän kaikkoaa kun heität vähän enempi vettä kiukaalle, silleen niinku omassa saunassa olisit. Ainakin saat saunoa rauhassa.  Enkä nyt yksin ryssiä syyttäisi etteivät osaa käyttäytyä uimahallissa, oikeesti kyllä ne säännöistä piittaamattomat on ihan kotomaalaisia.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.11.2016     kello on 20:51 ---no noi veli venäläisethän kaikkoaa kun heität vähän enempi vettä kiukaalle, silleen niinku omassa saunassa olisit. Ainakin saat saunoa rauhassa.  Enkä nyt yksin ryssiä syyttäisi etteivät osaa käyttäytyä uimahallissa, oikeesti kyllä ne säännöistä piittaamattomat on ihan kotomaalaisia.

--- Lainaus päättyy ---

He menee uimaan peseytymättä. Joko suoraan pukuhuoneesta tai löylystä. Olen kuullut että naiset on siinä pahimpia.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.11.2016     kello on 17:36 ---Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.11.2016     kello on 21:45 ---He menee uimaan peseytymättä. Joko suoraan pukuhuoneesta tai löylystä. Olen kuullut että naiset on siinä pahimpia.

--- Lainaus päättyy ---

Sä olet kyllä hauska ukko. Kaiken väännät oman edun mukaan. Venäläiset on mukavia kun siellä käyt ja mummojen olot varmasti viimeisen päälle, suurituloisia ei saisi olla, pummitkin on pahasta ja varsinkin jos ne yhteiskunnan varoilla joskus pääsee peseytymään. Saksasta ei muuta hyvää tule kuin A6V6 ja Lidl.
Ps
Olen kuullut, että jotkut homotkin käy uimahalleissa

Yrjö:
  Meikäläinen kannattaa vanhaa tukkijätkä perinnettä, niin hyvin riittää kun paidan lauantaina kääntää nurinpäin, sittenhän se taas seuraana lauantaina onkin oikein päin. ;D
  Vaunun suihkua usein käytän perseen pesuun, joskus sen "tärkeän" pesuunkin. Pari kertaa kait oon ollu ulkosuihkussa? Tuolla vaunun omistajalla yleensä iskee koti ikävä aika pian, jotta kotona saunotaan, ja tuttavien mökeillä.
  Minä kaiken lisäksi uskon niitä profeettoja (ihotautilääkäreitä), jotka varoittaa liiallisesta pesemisestä.
  Minulle tuo suihku ei pesussa ole kovinkaan tärkeä, vesi on se tärkeä. "Lapsetkin" vielä jotenkin pärjää vatin kanssa, mutta lapsen lapset ei oikein huonostikkaan.
  Poika on mökille pojalleen hankkinut Bilteman ladattavan suihkun pojalleen, tuntui kätevältä ja ennenkaikkea vettä säästävältä. Ämpärillisellä suikuttelee pitkään, kun sen muuten hetkessä kaataisi päälleen.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.11.2016     kello on 22:22 ---Sä olet kyllä hauska ukko. Kaiken väännät oman edun mukaan. Venäläiset on mukavia kun siellä käyt ja mummojen olot varmasti viimeisen päälle, suurituloisia ei saisi olla, pummitkin on pahasta ja varsinkin jos ne yhteiskunnan varoilla joskus pääsee peseytymään. Saksasta ei muuta hyvää tule kuin A6V6 ja Lidl.
Ps
Olen kuullut, että jotkut homotkin käy uimahalleissa

--- Lainaus päättyy ---

Nyt sinä aloit höpäjämään. Pummin jäljeltä kun aukaisee uimahallin vaatekaapin oven, tuoksu on eksoottinen. Venäjä on Putinin aikaan jäänyt, vaikka mummojen herkkupöydissä on saunan jälkeen mukava ollutkin istua. Eikös suurituloiset ole hyväksi, kun ne nostaa keskiansiota. Ompahan suomalaisilla millä leuhkia. A6/V6 on ilmainen, oli sitten mistä maasta hyvänsä. Lidlissä käyn edullisuuden takia. En taas sitten tilaa ulkomaan kauppiailta netistä, niin kuin moni kehuu tekevänsä. Pari viikkoa sitten kävin Belgian turneella paikassa (Baugnezissa) missä saksalaiset teurasti pellolle Amerikkalaiset vankinsa. No se oli kevyttä keittoa heillä muuhun verrattuna.
Ja homoista olen varmaankin sanonut jo sanottavani.
Ollaan niin kuin ei oltaskaan.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View