Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa

<< < (6/15) > >>

K.E.V:
Vaunussa kun on oikea suihku sitä tulee syysreissuilla käytettyä. Tänä vuonna 3 krt 10 vrk aikana, alueilla alueitten suihkuja.

Aakku:
Mulla kun ei ole koko suihkua, niin on keksittävä jotain...

Varoina on nyt suihkuletku ulos ja imukupilla kiinni. Tosin vain kylmä vesi.
Toinen vaihtoehto on ollut lista Suomen uimahalleista. Muista maista ei tietoa.
http://www.ukty.fi/linkit/suomen-uimahallit-ja-kylpylat/

Kumpaakaan vaihtoehtoa en ole vielä tarvinnut, vaikka käynkin suihkussa liki joka päivä matkallakin.

james_III:
Autossa on suihku ja sitä myös käytetään

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.11.2016     kello on 23:21 --- Sen suihkuhanan voi välillä sulkeakin. Asennetta kannattaa kyllä korjata minimalistiseen - ja kun tottuu kulkimessa ekologisempaan, niin kenties kotonakin saa säästöjä aikaan..
--- Lainaus päättyy ---

Suihkukahvan voi myös vaihtaa semmoseen missä on itsessään hana, meillä on suihkussa englantilainen sekotin ja sopivan lämpötilan säätämiseen menee aina vähä vettä, hanallisella kahvalla ei ongelmaa ole ja vettä menee sen verran kun tarvii.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.11.2016     kello on 16:30 ---Mulla kun ei ole koko suihkua, niin on keksittävä jotain...

Varoina on nyt suihkuletku ulos ja imukupilla kiinni. Tosin vain kylmä vesi.
Toinen vaihtoehto on ollut lista Suomen uimahalleista. Muista maista ei tietoa.
http://www.ukty.fi/linkit/suomen-uimahallit-ja-kylpylat/

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.11.2016     kello on 17:36 ---Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.

--- Lainaus päättyy ---
Sellaista varmaan esiintyy...

Itse käyn pienessä hallissa kerta viikossa kuntoilun vuoksi. Hyvin rauhallista on. Vakiasiakkaat on toki eläkeläisiä, mutta varsin mukavia, kun on jo tulleet tutuiksi.
Uimahalli on tietty vain yksi vaihtoehto. Kämppärillä voi välillä poiketa ja joskus oikein kylpylässäkin. Kesällä järvivesi tuntuu myös pehmeältä.
Kyllä silti suunnittelen ensi kesäksi auton perälle lämmintä ulkosuihkua varoiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View