Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa

(1/15) > >>

mjh48:
Tuosta suihkusta
Makuja on monia sanoi koira kun p....ään nuoli.
Meillä on ollut matkailuauto vuodesta -84 lähtien ja vaunu kolme vuotta ennen niitä.
Ikinä en ole kulkuneuvossa suihkua käyttänyt, vaikka ihoni takia haluan, jos vain mahdollista, käydä päivittäin suihkussa.
Haluan kunnon suihkun enkä vain kastelua a'la pikku pojan liritys.
Tilanne voi olla toinen jos yöpyy vain pitkiä aikoja pelkästään puskaparkeissa.
Vessa sen sijaan on lähes välttämätön.

Turhan Höpöttäjä:
Tartteeko suihkua sitten kotonakaan.  ::)

Joka yö suihkupuhtaana nukkumaan. No, ei telttaretkellä.
Suihku kulkimessa vaatii isot vesisäiliöt ja tehokkaan pumpun. Ja nehän meillä on. ;)

Catiska:
Minä käytän kulkineeni suihkua vaikka olisimme leirintäalueella yöpymässä.
Tiedän että oma suihku on puhdas (ei jalkasieniä kasva lattian raoissa), minun ei tarvitse jonottaa eikä arpoa mihin ihmeeseen saisin vaatteeni suihkun ajaksi niin ettei ne kastu. Oma suihku on mukavan lähellä vaatekaappiakin...

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.11.2016     kello on 10:10 ---Minä käytän kulkineeni suihkua vaikka olisimme leirintäalueella yöpymässä.
Tiedän että oma suihku on puhdas (ei jalkasieniä kasva lattian raoissa), minun ei tarvitse jonottaa eikä arpoa mihin ihmeeseen saisin vaatteeni suihkun ajaksi niin ettei ne kastu. Oma suihku on mukavan lähellä vaatekaappiakin...

--- Lainaus päättyy ---

Samma här. En muista koska olisin reissussa ollessa käynyt muualla suihkussa kuin omassa matkamökissä. Ei tarvitse siirtymä taipaleilla miettiä ja etsiä paikkoja.
Ja toisaalta kun käyttää euroopan stellplatz systeemiä hyväkseen, niin  harvassa on edes suihku mahdollisuutta.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.11.2016     kello on 10:10 ---Minä käytän kulkineeni suihkua vaikka olisimme leirintäalueella yöpymässä.

--- Lainaus päättyy ---

Monelle ihmiselle leirintäalueen suihkutilat on puhtainta, mitä he tietävät. Jos nukkuu koiran kanssa samassa sängyssä, joka on juuri piehtaroinut ulkona löytämässään raadossa. Tai kissan kanssa, joka on juuri hämmentänyt p*ska/kusilaatikkoa tassuillansa. Puhtaus on puoli "ruokaa", ei kylläkään kaikille.  ::)

Otetaan raahallisesti.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View