Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
retkeilijä:
Ei ihmisen tarvitse olla neuroottinen ja käydä reissatessa suihkussa joka päivä ;D Alapesu, vaikkapa kannulla riittää useimmiten .
Tässä tarinaa viime kesän pidemmältä reissulta pohjoiseen:
Oli tarvetta tyhjentää kemssa ja saada lisää vettä. Päiväkäynti hotelli Tundrean Caravan-alueella maksoi 10 euroa ja suihkut toimivat kolikoilla. Mutta me säästettiin kolikot ja suihkuteltiin kulkimessa.
Rouva oli pesemässä tukkaansa ja huusi, ettei lämmintä vettä tule. Neuvoin vähän ja kävin vääntämässä vaaka-asennossa olevan yksiotehanan keskiasennosta kuumemmalle.
Mutta, olin talven aikana unohtanut, että hana toimii väärinpäin ja niin rouva sai kylmän suihkun. Onneksi päivä oli lämmin ja kohta koko episodi nauratti. Varsinkin kun ”lämmintä” vettä riitti minullekin.
Sitten täytimme vesisäiliön tuoreella ja hyvälaatuisella, pidempään säilyvällä (klooratulla) vedellä oman porakaivovetemme jatkoksi.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 20.11.2016 kello on 09:32 ---Ei ihmisen tarvitse olla neuroottinen ja käydä reissatessa suihkussa joka päivä ;D Alapesu, vaikkapa kannulla riittää useimmiten
--- Lainaus päättyy ---
Onko hygieniasta huolehtiminen neuroottista? Ihmiset ovat erilaisia myös pesytymistarpeineen . Joskus kaupoissa yms tapaa eläkeläismiehiä joiden mielestä peseytyminen on turhaa. 10 metrin hajurako on usein riittävä.
Nuukuusko estää peseytymästä?
TLP:
Kyllä mä peseydyn päivittäin ja siksi suihku vaunussa on ehdoton varuste minulle.
Oikeastaan 2 asiaa, mitkä pitää olla vaunussa.
Nestekiertoinen lattialämmitys ja suihku.
Humoristi:
Jos joskus vaunu vaihtuu niin kyllä siinä on suihku oltava Thumb puhtaus on puoliruokaa 8)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 20.11.2016 kello on 09:32 ---
Sitten täytimme vesisäiliön tuoreella ja hyvälaatuisella, pidempään säilyvällä (klooratulla) vedellä oman porakaivovetemme jatkoksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mikset siihen omaan veteen sitten laita klooria?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta