Olipas mielenkiintoista!
Aivan kuin olisin jättänyt S24:n linkit katsomatta.
Aivan kuin olisin jättänyt S24:n linkit katsomatta.
Olipas mielenkiintoista!
Aivan kuin olisin jättänyt S24:n linkit katsomatta. Heh, varmaan tulee kommentteja "minä teen näin". Kiva kuulla niistäkin! Niitä löytyy jo senverran, että saat päivän lukea.... Niitä löytyy jo senverran, että saat päivän lukea.... Niinpä. Mulle maksaa tuo vaunun talvikuivaus tämän talven 4kk lepoajalle 3.90 Niinpä.Mikä tuo juttu on ,kerrotko tarkemmin. Piti käydä Frankia tarkastamassa ja ei siellä tiivistynyttä vettä näkynyt missään vaikka ulkokatokset ja peltitallin katto tiputtaa vettä solokenaan. Ilmaläpät ovat kaikki täysin auki autossa nyt. Kun tuli suvikelit niin siirsin autoa sen verran, että on mukavasti kallellaan, valuu vedet sukkelammin katolta alas.
Maanantaina varmaankin ajelen sen halliin muutaman kilometrin päähän, pötköttelee siellä maaliskuun lopulle ne ajat, kun ei käytetä, kun kohtuuhintaan saa. Kun tuli suvikelit niin siirsin autoa sen verran, että on mukavasti kallellaan, valuu vedet sukkelammin katolta alas. Tuo pieni kallistus lisää mukavasti mm. lumen sulamisnopeutta kun se vesi pääsee helposti sieltä katolta pois hidastamasta Heh, varmaan tulee kommentteja "minä teen näin". Kiva kuulla niistäkin!Eikös "minä teen näin" ole kiva tapa kertoa omasta mielestään käyttökelpoinen tapa tehdä jotain. Se on mielipide, jossa on yleensä jo kokemusta mukana. Sanonta ei ole jyrkältä vaikuttava "näin asia on". Mikä tuo juttu on ,kerrotko tarkemmin. No tottakai kerron Sikapäivillä tuo maksoi 3.90. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/carman-3x450g-kosteudenpoistajan-täyttö#spca Laitoin nuot kolme kiekkoa Bilteman kosteuskerääjiin. Se vähä mitä kosteutta tulee vaihtuvan ilman mukana sisään, muuttuu nesteeksi astioihin. No itse virittelin parille Ikean muovitarjottimelle säkillisen kissanhiekkaa, 3,95€ ja S-Bonarit vielä päälle
https://www.foodie.fi/entry/rb-kissanhiekka/6415711114788
Suhteellisen hyvin lähtee kosteus, myös reissutessa.
No tottakai kerronNo joo , samanlainen on mullakin ja oli siellä kahvikupillinen nestettä pohjalla. Tuntuu toimivan. Se vähä mitä kosteutta tulee vaihtuvan ilman mukana sisään, muuttuu nesteeksi astioihin. No sen minkä ne poistaa sisään tuleva ilma korvaa eli kosteus ei poistu tuolla systeemillä ennen kuin ilmavaihto estetään tai kaikesta maailman ilmasta loppuu kosteus. kas kun ilma pyrkii kokoajan samaan kosteuteen ympärillä olevan ilman kanssa. No sen minkä ne poistaa sisään tuleva ilma korvaa eli kosteus ei poistu tuolla systeemillä ennen kuin ilmavaihto estetään tai kaikesta maailman ilmasta loppuu kosteus. kas kun ilma pyrkii kokoajan samaan kosteuteen ympärillä olevan ilman kanssa. Olet oikeassa, mutta sisällä konesuojassa ilman luonnollinen vaihtuminen on minimaalista. No itse virittelin parille Ikean muovitarjottimelle säkillisen kissanhiekkaa, 3,95€ ja S-Bonarit vielä päälle Parina ekana talvena käytin tuota kissanhiekkaa. Sen voi kuivata foliovuoissa leivinuunissa. 3kg geelirakeita sitoo muuaman sata grammaa kosteutta itseensä. Asian voi todeta puntarilla. Tuo maantiesuola on 4-5 kertaa tehokkaampaa jos vertaa paljonko ottaa vettä ilmasta. |