Sähköasennuksia ei yleensä tehdä tällä periaatteella....
Tarkoitin tällä 12v järjestelmää, 230v pelaa täysin kun yhtään liitosta en ole aukaissut ja on sähkäri käyny katsomassa
Käyttövesi järjestelmää en koe tarpeelliseksi, siksi sen purin pois. Samanlailla se vesi tulee 20 litran tonkasta missä on hana kyljessä ja jos lämpimän tiskiveden haluaa niin se tarvittava määrä lämpiää vaikka kattilassa hellalla

mutta kuitenkin on reissussa on tullut käytettyä kertakäyttö aterimia, siinähän on vain miinuspuolena moninkertainen roskien määrä... ja mitä vaunun wc:hen tulee niin käytön olen koittanut minimoida täysin. Alueet missä olen ollut niin tuurilla on sattunut paikka missä on wc ja peseytymis tilat melko lähellä. Toki wc:tä en poista, pakkohan se on kuitenkin olla jos se hetijustnytpakkopää
ssävessaan-hätä tulee

Tokihan se mielipiteitä jakaa mutta itse tulen kyllä toimeen aivan täysin ilman kraanavettä asuntovaunussa mutta toisille se on pieni välttämättömyys

EDIT: ja tosiaan kun tuossa jossain välissä välkähti aihe vaunun myymisestä ja omien ratkaisujen vaikutuksesta myyntiin, hintaan ja kauppa-aktiin niin teen vaunua toistaiseksi itselleni ja pito vaunuksi, ainahan vanhaa voi modernisoida ja tehdä mieleiseksi mutta tähänkihän se vanha viidakon sanonta pätee että romuihin ei sais rakastua