rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Primus 2450  (Luettu 9551 kertaa)

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
Vs: Primus 2450
« Vastaus #15 : 15.10.2016 kello on 08:40 »
Oisko se kuitenki 1uf ja 400v konkka eller hur, eli käynnistyskonkka

Minua kiinnostaa se senkin vuoksi kun Suomesta ei löydy sopivaa mekaanisilta mitoiltaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #16 : 15.10.2016 kello on 11:07 »
Tämä yv-apu minua ihmetyttää, mikseivät osallistu keskusteluun. Epävarmoja yksilöitä ilmeisesti. :-\
Minä panin yv:tä kun oisin tänään ajanut ohi ja sattu oleen konkkia ja sopivia diodeita sokeripaloineen matkassa, mielestäni se tieto ei olisi lisännyt keskustelun arvoa, mutta ompahan ny näkösällä... ja matka jatkuu hirvaskankaalt eteen päin...

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.11.2019 kello on 21:37
« Vastaus #17 : 15.10.2016 kello on 17:57 »
Varmasti tiedät kapasitanssin ja jännitteen, ja kuka laittaa asvunuun tai autoon kytkentärimalla mitään, juottaa ne pitää ja kutistesukka päälle että vähänkään aikaa toimii, tai voihan laittaa vaikka millä mutta kun onhan säitten armoilla pelit joten tuskin kannattaa, en ainkaan itse laittas, enkä laita, on varma

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
« Vastaus #18 : 15.10.2016 kello on 18:32 »
Varmasti tiedät kapasitanssin ja jännitteen, ja kuka laittaa asvunuun tai autoon kytkentärimalla mitään, juottaa ne pitää ja kutistesukka päälle että vähänkään aikaa toimii, tai voihan laittaa vaikka millä mutta kun onhan säitten armoilla pelit joten tuskin kannattaa, en ainkaan itse laittas, enkä laita, on varma

Anteeksi, mutta ymmärrätkö yhtään, mistä on kysymys? Kytkentärimä on pumpun kopan sisällä ja siihen kytketään uusi kondensaattori kytkentärimaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #19 : 15.10.2016 kello on 18:34 »
jos tehtaalla laitettu kytkentärima kestää kolkyt vuotta ni en näe ongelmaa josvaihtaa uuden vataavan..