Kaukana menee, kerro enemmän!
Sivuja: [1] Siirry alas
Kaukana menee, kerro enemmän!
No sehän on tämän "rouvan" lomasuunnitelman kilometrit, ja arvioitu euromäärä polttoaineeseen
suunnitellaan "pieni" rengasreitti, alkaen Sotkamosta Martti Servon keikalta, ja sitten palaten takaisinpäin ja matka Tampereelle ja nuorison (ja äidin) toiveesta särkänniemeen, sieltä Turun kautta saaristoon ja sitten takaisin kotiin.... Pitikö sitä lomareissua suunnitella yhdessä, vai riittääkö se että minä piirrän reitin karttaan ja mies ajaa (joo , ei se taida ajaa yksin koko reissua ) No sehän on tämän "rouvan" lomasuunnitelman kilometrit, ja arvioitu euromäärä polttoaineeseen Kyllä ehdottomasti paras reissu tulee, kun toinen suunnittelee ja antaa ajo-ohjeet minne mennään! Kulutusarvio on sitten n. 14l/100km. Kyllä mä yritin pistää vähän enemmän litroja sataselle, jos sattuu että myös minä ajan.. kummasti isäntä mainitsee et polttoainetta palaa enemmän ku akka on ratissa....
Mut kun mies eilen sano et kai se ny viikko riittää reissulle, uhkasin pistä sen junalla tampereelta kotia kohti, et mä ainaki jatkan toisenki viikon Katsotaanpa sitte miten se menee... No sehän on tämän "rouvan" lomasuunnitelman kilometrit, ja arvioitu euromäärä polttoaineeseen Noo ja Jou! kuulostipa tuo teitin reissu kivalle ... jotta oikein hyvää ja turvallist reissuu ...
Sehän on sitten noin 5.07km/€ eli noin 0,20€/km!
Varsin loistava reittivalinta Mepä lähetään sit tääl rengastien"kulmilta" kohti pohjoosta, kautta itäsuomen..alustava t kilsat 3500km ja aikaa sen 2 viikkoa Ei jassais ootella yhtään loman alkua enää
Sivuja: [1] Siirry ylös
|