Minä mukana!
Hyvä.
Uutena asiana minulle on kuitenkin viinin
tekeminen Vehnästä.?
Tai no enpä noista viineistä juurikaan
tiedä.
Näyttää kuitenkin kuvassa oleva vielä hieman raaalta.
Laita sitten maistiaiset orgin baariin,

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Minä mukana! Hyvä. Uutena asiana minulle on kuitenkin viinin tekeminen Vehnästä.? Tai no enpä noista viineistä juurikaan tiedä. Näyttää kuitenkin kuvassa oleva vielä hieman raaalta. Laita sitten maistiaiset orgin baariin, ![]() Jou Wescu, laitan!
Tuohon kuvaan, olisko sitten parempi " Sieppari tähkäpellossa "! Heh. veskukoo . mittee voisin sinnuu piristää .. no tää ois naisil tarkotettu , mut jos aattelet et vaiks nuo ois kurvikkai naissii...
![]() Jos on vielä se kuuma mies hakusessa, niin tässäpä oiva keino sen löytämiseksi: Kun juoksee alasti kaupungin kortteleita, yhdeksännen korttelin kohdalla tulee varmasti komea poliisimies nappaamaan sinut. Kun parvekkeelle sytyttää illalla juhannuskokon, komea palomies tulee varmasti paikalle ennen puoltayötä. Kun juhannusyönä hyppelet kokon savun yli riittävän monta kertaa, tulee varmasti komea lääkäri hoitamaan. ![]() Jou Wescu, laitan! Kuulostaa houkuttelevalta. Tai sitten The World`s Greatest WheatWinemaker. ![]() No, väliäkös nimellä on, kunhan viini maukasta on. Noo ja Jou, nyt lähden Mrs:n kanssa saunaan, siis Perämettän loistawaan rantasaunaan ja kattelemaan saunan ikkunasta kun Mrs. käy uimassa Saimaassa.
Siis himppasen jo harjoitellaan JuhannusSaunomista! Heh! See You after 1 h! veskukoo . mittee voisin sinnuu piristää .. no tää ois naisil tarkotettu , mut jos aattelet et vaiks nuo ois kurvikkai naissii... Hah haa. Tuon viuhahduksen olen suorittanut -70 luvun alussa, Tuli poliisiei ollut nuori neito,ei. ![]() Kaikki hyvin täällä ja hyvissä mielin. ![]() Niin, ja sitten jos parvekkeele tulipalon laittaisin, tulis tuo nokkela vaimo kuitenkin sen sammuttamaan ennen nuoria palokuntaneitoja. ![]() voihan himskatti ..eipä sit onnistunut tuokaa ,mut joskos sit se nuori lääkärinainen tulis ja pelastas ...viel ois tuo temppu jota voisit koklata...juu täällä myöskin iloisella mielellä ,kun sai nauraa taas silmist vet valuen sulon ja kumppanien venereissua ... tankki täyteen ohjelmas .. koht alkaa kyllä nolottaa ja sitä saa nauraa .. nua ohjelmat ovat niin sopivaa meikäläisen viihdettä .. ei niis tarvii aivojakaan käyttää jot helppoo katottavaa tälläselle höperölle
![]() Noo ja Jou, nyt lähden Mrs:n kanssa saunaan, siis Perämettän loistawaan rantasaunaan ja kattelemaan saunan ikkunasta kun Mrs. käy uimassa Saimaassa. Noo ja Jou, saunaputaana taas täällä, tässä kuva Perämettän saunarannasta! Hyvä. Hyvä ettet käytä Vehniä*. Vehniäläiset joutus muuttamaan Laukaan kirkolle. Ei toki ole ollenkaan huono asia asua Laukaan kirkolla, mutta on se helevetin suuri häppee. Hyvä ettet käytä Vehniä*. Vehniäläiset joutus muuttamaan Laukaan kirkolle. Ei toki ole ollenkaan huono asia asua Laukaan kirkolla, mutta on se helevetin suuri häppee. Käytiin just edellisviikonloppun a Jyskylässä ja kotimatkalla oli IHAN PAKKO pysähtyä Vehniällä. Siitä päätieltä joku sata metriä kohti Laukaata ja mettän reunassa omakotitalo jossa asuu Transitmies Kaveri on jonkinmoinen hätäteurastaja ja välittää erittäin herkullisia pienvalmistajien lihatuotteita. On muuten ihan eri tasoa kuin markettien tarjoustuotteet Meil kasvaa pellolla ruokohelpiä http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruokohelpi ..Anoppi pellon toiselt puolelt harmitteli et ei nää meidän ja naapurin pihoille, ku toi kasvaa miähen mittaseks..no onhan se jo lähes tuon 1,5m pitkää ja kasvaa vaa
Kehotin appiukkoo rakentaa anopil kyttäyskopin ![]() Nii et sanotaanko et kellä sitten on tylsää? ![]()
Käytiin just edellisviikonloppun a Jyskylässä ja kotimatkalla oli IHAN PAKKO pysähtyä Vehniällä. Siitä päätieltä joku sata metriä kohti Laukaata ja mettän reunassa omakotitalo jossa asuu Transitmies Viimme viikolla tultiin karjalan kautta pois Venäjältä, jossakin vanhan rajan seutuvilla oli koju, jossa kaveri myi lihaa, ei siinä tarvittu kylmätiskiä eikä muita terveystarkastajan vaatimia hommia. Jäi ostamatta. ![]() Viimme viikolla tultiin karjalan kautta pois Venäjältä, jossakin vanhan rajan seutuvilla oli koju, jossa kaveri myi lihaa, ei siinä tarvittu kylmätiskiä eikä muita terveystarkastajan vaatimia hommia. Jäi ostamatta. Tämä minun mainitsema paikka on jotain ihan muuta ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|