rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Spammaajat  (Luettu 5934 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:48
  • Autossa on pyörät
Vs: Spammaajat
« Vastaus #15 : 27.08.2016 kello on 16:48 »
Roskapostit menee roskaposteihin, kaiken tarpeellisenkin ohessa....

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:24
« Vastaus #16 : 27.08.2016 kello on 16:55 »
Roskapostit menee roskaposteihin, kaiken tarpeellisenkin ohessa....
Niin...

Mutta voinko jostain tarkistaa roskapostin? Roskapostikansioon menee joitain, mutta ne on nähtävissä. Häviääkö niitä muualle ilman omaa kontrollia.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:27
  • Epsoo
« Vastaus #17 : 27.08.2016 kello on 16:59 »
Monesti roskapostikansiosta poistetaan automaattisesti yli kuukauden vanhat viestit.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #18 : 27.08.2016 kello on 17:27 »
Monesti roskapostikansiosta poistetaan automaattisesti yli kuukauden vanhat viestit.
Ok, elikä näen kaikki roskapostit...

Siellä lukee tosiaan, että automaattityhjennys yli kuukauden vanhoille.
Sellainen ihan hyväkin asia on, että ainakaan kännykkään ei tule mitään PlimPlom ilmoitusta, jos kyseessä on roskaposti. Sen näkee sitten kun käy postilooralla.

• Vieras
  • Vs: Spammaajat
    « Vastaus #19 : 28.08.2016 kello on 10:56 »
    Luukkuun tulee paljon. Jopa omasta luukun osoitteestani?

Samoin minulle. Minulla on nimittäin myös Luukku.com,  jota yleensä aina käytän kun tarvitaan johonkin E-mail osoite.

On myös G-mail suuren tilavuuden takia. Sitä käytän niin että "ajan" sinne tärkeät asiat, ovat aina mukana missä on internet yhteys jos on tarvetta tsekata jotain asiaa jossain päin Eurooppaa.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #20 : 28.08.2016 kello on 13:27 »
    Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että LUUKKU olisi ollut mulla alkuaikoina....

Suodatukset toimivat aluksi ihan hyvin. Sitten tuli kiristys, jossa uhattiin ilmaisversion suodattimien poistosta, mutta sen saisi lisäosana maksullisena. En siihen mitenkään reagoinut ja niinpä sitten roskapostit rävähtivät silmille.
    Poistin LUUKUN ja siirryin Gmailiin. Nyttemmin käytössäni on pysyvä iki.fi päätteellinen postiosoite. On siten hiukan helpompi vastaisuudessa siirtää postiansa. Käsittääkseni tuossa iki.fi postiosoitteessakin on jonkilaiden suodatus lisäksi.

• Vieras
  • Vs: Spammaajat
    « Vastaus #21 : 28.08.2016 kello on 13:46 »
    Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että LUUKKU olisi ollut mulla alkuaikoina....

Suodatukset toimivat aluksi ihan hyvin. Sitten tuli kiristys, jossa uhattiin ilmaisversion suodattimien poistosta, mutta sen saisi lisäosana maksullisena. En siihen mitenkään reagoinut ja niinpä sitten roskapostit rävähtivät silmille.
    Poistin LUUKUN ja siirryin Gmailiin. Nyttemmin käytössäni on pysyvä iki.fi päätteellinen postiosoite. On siten hiukan helpompi vastaisuudessa siirtää postiansa. Käsittääkseni tuossa iki.fi postiosoitteessakin on jonkilaiden suodatus lisäksi.
    Just!! Olen samoilla linjoilla.  Thumb

Lisäksi sen että jos haluaa esittää kysymyksiä, soita ja maksa kalliiisti. "Sorry" mielipiteestäni / kokemuksesta.

Korjattu lainaus. Ei tehdä muutoksia sulkeisiin tai quote -tekstiin.

- Alan
    « Viimeksi muokattu: 28.08.2016 kello on 14:44 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
    « Vastaus #22 : 28.08.2016 kello on 15:41 »
    G-mailin käyttäjä antaa googlelle oikeudet kaikkeen.
    Itse käytän kahta spostia. Toisella asioin luotettavien tahojen kanssa. Toinen käytössä ulkomaisten nettikauppiaitten yms kanssa. Kun saapuvissa vain roskaa, hylkään postilaatikon ja otan uuden.