Kyllä on surkeaa esitystä saada se haittaohjelma ujutettua koneelle. Voisivat edes tarkistaa jotenkin kohteen, ettei pääsisi ihan naurettavuuksia läpi.
Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini.
Olen huomannut että niiden määrä pyörii päivittäin kymmenen kappaleen molemminpuolin. Eräs oleellisimmista asioista on mm, lähetysten saman iaikaisuus päivittäin puolentunnin periodilla. Olen laittanut niitä spämmeihin, estolistalle mutta niitä vaan saapuu päivttäin. Otsakkeet ovat erilaisia. Milloin olen tilannut lentolippuja, milloin valokuvia, milloin tarvitsen vahvistuksen johonkin tilaamaani tuotteeseen, jne, siis laidasta laitaan. Onneksi muistan suurin piirtein kenen kanssa asioin sähköpostin välityksellä.

Ja varmasti on muitakin hyviä.
se suodattaa tosi hyvin. Jos joku vaikka sinun tori.fi myynti ilmoitukseen lähettää kyselyn ja sinä vastaat omasta sähköpostistasi. Tällöin vastaanottajan gmail tulkitsee sen roskapostiksi ja heittä roskikseen. Lähinnä johtuen siitä. Että viestiketjussa tulee tori.fi esiin. Tästä on kymmenien kertojen kokemukset. Samoin kun jaan onedrivestä kuvakansion. Niin tyttäreni ja vävyni gmail etikkaa roskikseen ne. Ei hyvä....
Olen myynyt Tori.fi tavaraa ja kyllä kyselyt on tulleet läpi. Myös kuvalinkit kalaporukan jne kanssa on toimineet mutta en todellakaan ala ammattilaisen kanssa väittelemään