Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Spammaajat
K.E.V:
Kai se on hyvä kun sinne käy säännöt tekemässä. Mutta kun niitä ei kukaan käy tekemässä. Itsellä operaattorin maili joka kyllä estää pääosan noista spammeista
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.08.2016 kello on 09:01 ---Kai se on hyvä kun sinne käy säännöt tekemässä. Mutta kun niitä ei kukaan käy tekemässä. Itsellä operaattorin maili joka kyllä estää pääosan noista spammeista
--- Lainaus päättyy ---
Tästä siinä on kyse. Olen sinne laitellut omia sääntöjä ja säätöjä Thumb Nyt kun muistelen niin alussa sinne tuli kaikenlaista moskaa
ja siksi asetukset säädin velipojan kanssa. Ollut jo vuosia vuosia käytössä.
Teukka-74:
Ja tosiaan siitä kuvien jakamisesta kirjoitinkin ylempänä.
JanMac:
Juu, jatkuvasti on joku palaveri ollu mulla jonkun vierasmaalaisen tyypin kanssa. Kas kun en muista mitään itse ? Nyt pitäs Zip avata ja tarkistaa pöytäkirja ... Hah
Mulla on helppoo kun en ole töissä tai vapaa-ajalla tekemisessä ulkomaalaisten (nimisten) kanssa. Rennosti kaikki roskiin! ^-^
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 27.08.2016 kello on 08:23 --- Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa olikin parasta "Good evening facebook" :laugh:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.08.2016 kello on 08:52 ---Jos joku vaikka sinun tori.fi myynti ilmoitukseen lähettää kyselyn ja sinä vastaat omasta sähköpostistasi. Tällöin vastaanottajan gmail tulkitsee sen roskapostiksi ja heittä roskikseen. Lähinnä johtuen siitä. Että viestiketjussa tulee tori.fi esiin. Tästä on kymmenien kertojen kokemukset. Samoin kun jaan onedrivestä kuvakansion. Niin tyttäreni ja vävyni gmail etikkaa roskikseen ne. Ei hyvä.... Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Tuota varten on ns. valkoiset listat..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta