Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Spammaajat
Aakku:
Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että LUUKKU olisi ollut mulla alkuaikoina....
Suodatukset toimivat aluksi ihan hyvin. Sitten tuli kiristys, jossa uhattiin ilmaisversion suodattimien poistosta, mutta sen saisi lisäosana maksullisena. En siihen mitenkään reagoinut ja niinpä sitten roskapostit rävähtivät silmille.
Poistin LUUKUN ja siirryin Gmailiin. Nyttemmin käytössäni on pysyvä iki.fi päätteellinen postiosoite. On siten hiukan helpompi vastaisuudessa siirtää postiansa. Käsittääkseni tuossa iki.fi postiosoitteessakin on jonkilaiden suodatus lisäksi.
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.08.2016 kello on 13:27 ---Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että LUUKKU olisi ollut mulla alkuaikoina....
Suodatukset toimivat aluksi ihan hyvin. Sitten tuli kiristys, jossa uhattiin ilmaisversion suodattimien poistosta, mutta sen saisi lisäosana maksullisena. En siihen mitenkään reagoinut ja niinpä sitten roskapostit rävähtivät silmille.
Poistin LUUKUN ja siirryin Gmailiin. Nyttemmin käytössäni on pysyvä iki.fi päätteellinen postiosoite. On siten hiukan helpompi vastaisuudessa siirtää postiansa. Käsittääkseni tuossa iki.fi postiosoitteessakin on jonkilaiden suodatus lisäksi.
--- Lainaus päättyy ---
Just!! Olen samoilla linjoilla. Thumb
Lisäksi sen että jos haluaa esittää kysymyksiä, soita ja maksa kalliiisti. "Sorry" mielipiteestäni / kokemuksesta.
Korjattu lainaus. Ei tehdä muutoksia sulkeisiin tai quote -tekstiin.
- Alan
Mautoilija:
G-mailin käyttäjä antaa googlelle oikeudet kaikkeen.
Itse käytän kahta spostia. Toisella asioin luotettavien tahojen kanssa. Toinen käytössä ulkomaisten nettikauppiaitten yms kanssa. Kun saapuvissa vain roskaa, hylkään postilaatikon ja otan uuden.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta