Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Spammaajat
99:
Kyllä on surkeaa esitystä saada se haittaohjelma ujutettua koneelle. Voisivat edes tarkistaa jotenkin kohteen, ettei pääsisi ihan naurettavuuksia läpi.
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.08.2016 kello on 00:48 ---Kyllä on surkeaa esitystä saada se haittaohjelma ujutettua koneelle. Voisivat edes tarkistaa jotenkin kohteen, ettei pääsisi ihan naurettavuuksia läpi.
--- Lainaus päättyy ---
Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini. Thumbd
Olen huomannut että niiden määrä pyörii päivittäin kymmenen kappaleen molemminpuolin. Eräs oleellisimmista asioista on mm, lähetysten saman iaikaisuus päivittäin puolentunnin periodilla. Olen laittanut niitä spämmeihin, estolistalle mutta niitä vaan saapuu päivttäin. Otsakkeet ovat erilaisia. Milloin olen tilannut lentolippuja, milloin valokuvia, milloin tarvitsen vahvistuksen johonkin tilaamaani tuotteeseen, jne, siis laidasta laitaan. Onneksi muistan suurin piirtein kenen kanssa asioin sähköpostin välityksellä. :)
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 27.08.2016 kello on 08:23 --- Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini. Thumbd
Olen huomannut että niiden määrä pyörii päivittäin kymmenen kappaleen molemminpuolin. Eräs oleellisimmista asioista on mm, lähetysten saman iaikaisuus päivittäin puolentunnin periodilla. Olen laittanut niitä spämmeihin, estolistalle mutta niitä vaan saapuu päivttäin. Otsakkeet ovat erilaisia. Milloin olen tilannut lentolippuja, milloin valokuvia, milloin tarvitsen vahvistuksen johonkin tilaamaani tuotteeseen, jne, siis laidasta laitaan. Onneksi muistan suurin piirtein kenen kanssa asioin sähköpostin välityksellä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mikä sähköpostiohjelma? Minulla Gmail ja hyvin suodattaa Thumb Ps.Tämä ei ole mainos ;) Ja varmasti on muitakin hyviä.
K.E.V:
Jep gmail suodattaa :o se suodattaa tosi hyvin. Jos joku vaikka sinun tori.fi myynti ilmoitukseen lähettää kyselyn ja sinä vastaat omasta sähköpostistasi. Tällöin vastaanottajan gmail tulkitsee sen roskapostiksi ja heittä roskikseen. Lähinnä johtuen siitä. Että viestiketjussa tulee tori.fi esiin. Tästä on kymmenien kertojen kokemukset. Samoin kun jaan onedrivestä kuvakansion. Niin tyttäreni ja vävyni gmail etikkaa roskikseen ne. Ei hyvä.... Thumbd
Teukka-74:
Aijaa. No ei sitten ole hyvä :-[ Olen myynyt Tori.fi tavaraa ja kyllä kyselyt on tulleet läpi. Myös kuvalinkit kalaporukan jne kanssa on toimineet mutta en todellakaan ala ammattilaisen kanssa väittelemään Thumb Jos joku asetus on minulla toisin... :o
Edit: Google drivestä ollaan kuvia jaettu joten ratkaisu liene siinä. Voihan se olla liian suodattavainen mutta minulle tällä hetkellä käy näin päin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta