Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Spammaajat

<< < (3/5) > >>

Roksis:
Luukkuun tulee paljon. Jopa omasta luukun osoitteestani?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.08.2016     kello on 10:28 ---Tuossa olikin parasta "Good evening facebook"  :laugh:

Tuota varten on ns. valkoiset listat..

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. Mutta esim viime viikolla eräs halusi ostaa minulta AAD50 kaiuttimet. Hän lähetti minulle mailin tori.fi kautta. Minä vastasin siihen heti ja kerroin aukioloajat. Ihmettelin kun kaverista ei kuulu mitään. 2pv myöhemmin tuli samalta uusi maili ja kyseli olemmeko me lomalla tms. Vastasin siihen heti ja aloin vrk myöhemmin ihmettelemään. Kaivoin hänen numeron esille ja soitin. Ei ollut saanut postiani lainkaan ja kiitti puhelinsoitosta. Haki kaiuttimet samantien ja totesimme mailien menneen gmailin roskikseen. Eli hankalaa jos ei gmailin käyttäjä ole osannut muokata asetuksia. Thats shit Thumbd

Teukka-74:
^
Hyvä huomio  Thumb

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 27.08.2016     kello on 12:00 ---Luukkuun tulee paljon. Jopa omasta luukun osoitteestani?

--- Lainaus päättyy ---
Tosi on,kuinkahan korkee pino mullakin on Samsungin puhelimia jossain odottamassa noutoa :laugh: :laugh:
Tarjottuja lainojakaan en ole käyttänyt,ja kaikenlaisia pelivoittoja on jäänyt lunastamatta :o.En kyllä ole mitään pelannutkaan ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.08.2016     kello on 13:01 ---Kyllä. Mutta esim viime viikolla eräs halusi ostaa minulta AAD50 kaiuttimet. Hän lähetti minulle mailin tori.fi kautta. Minä vastasin siihen heti ja kerroin aukioloajat. Ihmettelin kun kaverista ei kuulu mitään. 2pv myöhemmin tuli samalta uusi maili ja kyseli olemmeko me lomalla tms. Vastasin siihen heti ja aloin vrk myöhemmin ihmettelemään. Kaivoin hänen numeron esille ja soitin. Ei ollut saanut postiani lainkaan ja kiitti puhelinsoitosta. Haki kaiuttimet samantien ja totesimme mailien menneen gmailin roskikseen. Eli hankalaa jos ei gmailin käyttäjä ole osannut muokata asetuksia. Thats shit Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Mihin ne roskapostit sitten menee....

Mulla ei juurikaan Gmailiin tule roskapostia, tai ainakin luulen niin.
Meneekö ne johonkin mustaan aukkoon, jolloin en edes näe sitä roskaa. Olen aina luullut, että ne tulee siihen roskapostikansioon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View