rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: SFC -alue vai yleinen alue?  (Luettu 24080 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
Vs: SFC -alue vai yleinen alue?
« Vastaus #60 : 9.08.2016 kello on 21:49 »
yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.

Samanlaisia kokemuksia minullakin.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:09
« Vastaus #61 : 9.08.2016 kello on 22:05 »
Ei muuta kuin keskusteluun mukaan  vaan, yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.

Joo, ainoa joka ehkä mielensä "pahoittaa" minun jutusteluista on emännys kun saunareissut saattaa kestää. "Taisit taas jäädä suustas kiinni" :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:00
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #62 : 9.08.2016 kello on 22:07 »
..... yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.

No, on varmaan muitakin "kuunteluoppilaita", ainakin kun on enemmän porukkaa saunassa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #63 : 9.08.2016 kello on 22:09 »
Joo, ainoa joka ehkä mielensä "pahoittaa" minun jutusteluista on emännys kun saunareissut saattaa kestää. "Taisit taas jäädä suustas kiinni" :D

Kovin tuttu ilmiö. Etenkin kun meillä grillaan minä, jolloin saunasta tulijaa odottaa nälkäinen ryhmä.

Mukavimmissa paikoissa juttua syntyy myös grillipaikalla, näin ainakin Vihtiparkissa ja Hakalanrannassa.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #64 : 9.08.2016 kello on 22:19 »
Kovin tuttu ilmiö. Etenkin kun meillä grillaan minä, jolloin saunasta tulijaa odottaa nälkäinen ryhmä.

Mukavimmissa paikoissa juttua syntyy myös grillipaikalla, näin ainakin Vihtiparkissa ja Hakalanrannassa.
Meillä grillaus menee fifty/sixty periaatteella eli kumpikin grillaa tuolla mukana kulkevalla Luciferilla, en tiedä miksi ei tule käytettyä noita alueiden mahdollisuuksia. Tälle kesälle tullut raatailtua saunassa Napapiirin Saarituvat, Hopea Perä, Lohenpyrstö, Sexsjö sekä Rantasarka.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #65 : 9.08.2016 kello on 22:23 »
Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #66 : 9.08.2016 kello on 22:38 »
Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

Ei minulta ole ikinä kysytty jäsenyhdistystä missään, ei saunassa eikä muutoinkaan. Monesti kylläkin missä päin asun.

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #67 : 9.08.2016 kello on 22:44 »
Olisiko kerran yhdistystä kysytty, tai sitten ei sitäkään. Oma-aloitteisesti tuon usein esiin, että mistä olen ja kerron, että liikkuva jäsen olen ja tykkään käydä SFC -alueilla.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:02
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #68 : 9.08.2016 kello on 22:45 »
Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä.
Olisikon mulla vasta 9:s vuosi menossa näissä karavaani hommissa eikä missään ja milloinkaan ole
kysytty mihin yhdistykseen kuulun, toki kotipaikkaa tai mistä tullaan ja mihin ollaan menossa on kysytty useinkin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:00
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #69 : 9.08.2016 kello on 23:01 »
Eräässä paikassa isäntä kysyi, minkä yhdistyksen numero mulla oli. Muuten ei puhetta yhdistyksestä. Jossakin on naapuri tai saunassa kysästy, mistä "vieras" on kotoisin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.08.2023 kello on 22:46
« Vastaus #70 : 9.08.2016 kello on 23:11 »
Olen kyllä SFC:n kannattaja vaikka yöpymiset reissussa jakaantuu aika tasan puskan, SFC-, ja Yleisten alueiden kesken.

Yleensä alueet valikoituu sijainnin ja erilaisten tapahtumien perusteella.

Laskeskelin tilastoa yöpymisistä vuoden ajalta tästä taakse päin.
SFC alueella 20 yötä. Paikkoina Kattivankkuri, Hietajärvi, Kunkku ja Lohenpyrstö
Yleisillä alueilla 18 yötä. Paikkoina Rastila, Ranua zoo, Rio Grande, Ukonjärven lomakylä, Kokkola camping, Greenfield, Tenorinne ja Luxia Caravan.
Puskaparkissa 14 yötä.
Talvikausipaikalla Rukalla 47 yötä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #71 : 10.08.2016 kello on 05:42 »
Sfc alueet on meillä jääneet vähiin käynteihin nyt viimeaikoina sijaintiensa takia. Hintalaatu on kyllä hyvissä kantimissa ollut kaikilla sfc alueilla missä on käyty, mutta se sijainti ei usein osu.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
« Vastaus #72 : 10.08.2016 kello on 07:24 »

No hohhoijaa vaan !!

Uskotko EDES itse tohon juttuus ??????

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #73 : 10.08.2016 kello on 07:25 »
Tulee väkisin mieleen, että ensimmäisellä ja viimeisellä käydyllä SFC -alueella noin on kysytty.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #74 : 10.08.2016 kello on 07:49 »

Tätä kantaa minäkin ihmettelen, anteeksi vaan nyt Mautoilija, olisko niin, että olet jotenkin ymmärtänyt väärin saunan ilmapiirin?
Itse olen kiertänyt myös molemmilla ja koen, että ainut ero alueilla on hinnoittelu ja laatu/palvelu.  On totta, että yleisten saunavuoroilla väki vaihtuu ja mielipiteitä lausutaan, mutta  eriarvoisuutta en kyllä ole pannut merkille.

Mutta joka tapauksessa....