Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

SFC -alue vai yleinen alue?

<< < (14/29) > >>

Mautoilija:
Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.08.2016     kello on 22:23 ---Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

--- Lainaus päättyy ---

Ei minulta ole ikinä kysytty jäsenyhdistystä missään, ei saunassa eikä muutoinkaan. Monesti kylläkin missä päin asun.

Alan:
Olisiko kerran yhdistystä kysytty, tai sitten ei sitäkään. Oma-aloitteisesti tuon usein esiin, että mistä olen ja kerron, että liikkuva jäsen olen ja tykkään käydä SFC -alueilla.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.08.2016     kello on 22:23 ---Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä.

--- Lainaus päättyy ---
Olisikon mulla vasta 9:s vuosi menossa näissä karavaani hommissa eikä missään ja milloinkaan ole
kysytty mihin yhdistykseen kuulun, toki kotipaikkaa tai mistä tullaan ja mihin ollaan menossa on kysytty useinkin.

seppoko:
Eräässä paikassa isäntä kysyi, minkä yhdistyksen numero mulla oli. Muuten ei puhetta yhdistyksestä. Jossakin on naapuri tai saunassa kysästy, mistä "vieras" on kotoisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View