Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
SFC -alue vai yleinen alue?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 9.08.2016 kello on 21:38 ---yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Samanlaisia kokemuksia minullakin.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 9.08.2016 kello on 21:38 ---Ei muuta kuin keskusteluun mukaan vaan, yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, ainoa joka ehkä mielensä "pahoittaa" minun jutusteluista on emännys kun saunareissut saattaa kestää. "Taisit taas jäädä suustas kiinni" :D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 9.08.2016 kello on 21:38 ---..... yleensä kaikki SFC alueilla ottaa kantaa keskusteluun tasavertaisesti ja ystävällisesti.
--- Lainaus päättyy ---
No, on varmaan muitakin "kuunteluoppilaita", ainakin kun on enemmän porukkaa saunassa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 9.08.2016 kello on 22:05 ---Joo, ainoa joka ehkä mielensä "pahoittaa" minun jutusteluista on emännys kun saunareissut saattaa kestää. "Taisit taas jäädä suustas kiinni" :D
--- Lainaus päättyy ---
Kovin tuttu ilmiö. Etenkin kun meillä grillaan minä, jolloin saunasta tulijaa odottaa nälkäinen ryhmä.
Mukavimmissa paikoissa juttua syntyy myös grillipaikalla, näin ainakin Vihtiparkissa ja Hakalanrannassa.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.08.2016 kello on 22:09 ---Kovin tuttu ilmiö. Etenkin kun meillä grillaan minä, jolloin saunasta tulijaa odottaa nälkäinen ryhmä.
Mukavimmissa paikoissa juttua syntyy myös grillipaikalla, näin ainakin Vihtiparkissa ja Hakalanrannassa.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä grillaus menee fifty/sixty periaatteella eli kumpikin grillaa tuolla mukana kulkevalla Luciferilla, en tiedä miksi ei tule käytettyä noita alueiden mahdollisuuksia. Tälle kesälle tullut raatailtua saunassa Napapiirin Saarituvat, Hopea Perä, Lohenpyrstö, Sexsjö sekä Rantasarka.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta