Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

SFC -alue vai yleinen alue?

(1/29) > >>

Haapaniemen Paroni:
Kertokaa hyvät karavaanari veljet mikä Tekee SFC-Aluesta parempia,kuin muut paikat?Molemissa tultu oltua ja sama meno joka paikassa ja omat kuppi kunnat Thumbd Multiakin on SFC-Etualue Thumb Ja paikat Siistiä Thumb

Alan:
Ei kuppikunnat eikä kupittelut häiritse, kun on vain käymässä.

Minun silmissä hinta, saunan kuuluminen hintaan yleisillä vuoroilla, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta rymyporukan ja muiden huonojen kanssavieraiden puuttuminen. SFC -jäsenet on yleensä asianharrastajia (on toki monet muutkin), mutta tapoja tuntemattomat jäsenten joukosta suurimmaksi osaksi puuttuu. Ja ne muutamat ryhmät, joista tahtoo olla harmia yleisillä alueilla. Rasistiseksi tulkittavan mielipiteen jätän sanomatta, mutta kerron esimerkkinä irlantilaiset kiertävät asfalttimiehet (vai mitä ne oli), joiden lapset käyttäytyi pari vuotta sitten Poroholmassa kuin villipedot. Jonka jälkeen joku autonvuokraaja ajoi omansa meidän takapuskuriin kiinni (henkilökunta kyllä ajatti sen pois). Sellaisia ei ole SFC -alueilla.

Minun mielestä SFC -alueiden sosiaalinen kontrolli (joidenkin mielestä kyttääminen) on vain hyvä, koska käyttäydyn moitteettomasti ja pidän paikat kunnossa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.08.2016     kello on 14:35 ---Ei kuppikunnat eikä kupittelut häiritse, kun on vain käymässä.

Minun silmissä hinta, saunan kuuluminen hintaan yleisillä vuoroilla, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta rymyporukan ja muiden huonojen kanssavieraiden puuttuminen. SFC -jäsenet on yleensä asianharrastajia (on toki monet muutkin), mutta tapoja tuntemattomat jäsenten joukosta suurimmaksi osaksi puuttuu. Ja ne muutamat ryhmät, joista tahtoo olla harmia yleisillä alueilla. Rasistiseksi tulkittavan mielipiteen jätän sanomatta, mutta kerron esimerkkinä irlantilaiset kiertävät asfalttimiehet (vai mitä ne oli), joiden lapset käyttäytyi pari vuotta sitten Poroholmassa kuin villipedot. Jonka jälkeen joku autonvuokraaja ajoi omansa meidän takapuskuriin kiinni (henkilökunta kyllä ajatti sen pois). Sellaisia ei ole SFC -alueilla.

Minun mielestä SFC -alueiden sosiaalinen kontrolli (joidenkin mielestä kyttääminen) on vain hyvä, koska käyttäydyn moitteettomasti ja pidän paikat kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki mainostaa vaan SFC-Alueita Thumbd Sillon,kun olin Hesassa Ja Asuin vaunussa 3V Ja paikka Oli Klaukkala,ei viitsynyt mennä edes Saunaa kun ei osata edes tervehtiä,jaSFC Thumbd Työpaikalla kävin Saunassa Thumb

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  8.08.2016     kello on 14:43 ---Kaikki mainostaa vaan SFC-Alueita Thumbd Sillon,kun olin Hesassa Ja Asuin vaunussa 3V Ja paikka Oli Klaukkala,ei viitsynyt mennä edes Saunaa kun ei osata edes tervehtiä,jaSFC Thumbd Työpaikalla kävin Saunassa Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Jahas mistähän nyt Tikkakosken miestä puristaa..joko se tupakka lakko alkaa vaikuttaa? Itse viime viikolla kehuin Kokkola campingiä joka ei mun mielestä ole Sfc alue ja paljon täällä on kehuttu myös Tuuria joka ei myöskään ole Sfc alue..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  8.08.2016     kello on 15:01 ---Jahas mistähän nyt Tikkakosken miestä puristaa..joko se tupakka lakko alkaa vaikuttaa? Itse viime viikolla kehuin Kokkola campingiä joka ei mun mielestä ole Sfc alue ja paljon täällä on kehuttu myös Tuuria joka ei myöskään ole Sfc alue..

--- Lainaus päättyy ---
Ei mikään purista :D Ja Kokkola on SFC Thumb
http://www.kokkola-camping.fi/hinnasto Saa muuttaa oikeaan paikkaan Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View