Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

SFC -alue vai yleinen alue?

<< < (15/29) > >>

Jones81:
Olen kyllä SFC:n kannattaja vaikka yöpymiset reissussa jakaantuu aika tasan puskan, SFC-, ja Yleisten alueiden kesken.

Yleensä alueet valikoituu sijainnin ja erilaisten tapahtumien perusteella.

Laskeskelin tilastoa yöpymisistä vuoden ajalta tästä taakse päin.
SFC alueella 20 yötä. Paikkoina Kattivankkuri, Hietajärvi, Kunkku ja Lohenpyrstö
Yleisillä alueilla 18 yötä. Paikkoina Rastila, Ranua zoo, Rio Grande, Ukonjärven lomakylä, Kokkola camping, Greenfield, Tenorinne ja Luxia Caravan.
Puskaparkissa 14 yötä.
Talvikausipaikalla Rukalla 47 yötä.

eura665:
Sfc alueet on meillä jääneet vähiin käynteihin nyt viimeaikoina sijaintiensa takia. Hintalaatu on kyllä hyvissä kantimissa ollut kaikilla sfc alueilla missä on käyty, mutta se sijainti ei usein osu.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Pefletti 750:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.08.2016     kello on 22:23 ---Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

--- Lainaus päättyy ---

No hohhoijaa vaan !!

Uskotko EDES itse tohon juttuus ??????

Alan:
Tulee väkisin mieleen, että ensimmäisellä ja viimeisellä käydyllä SFC -alueella noin on kysytty.

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.08.2016     kello on 22:23 ---Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.

Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä kantaa minäkin ihmettelen, anteeksi vaan nyt Mautoilija, olisko niin, että olet jotenkin ymmärtänyt väärin saunan ilmapiirin?
Itse olen kiertänyt myös molemmilla ja koen, että ainut ero alueilla on hinnoittelu ja laatu/palvelu.  On totta, että yleisten saunavuoroilla väki vaihtuu ja mielipiteitä lausutaan, mutta  eriarvoisuutta en kyllä ole pannut merkille.

Mutta joka tapauksessa....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View