rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Clou  (Luettu 8185 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.08.2016 kello on 18:50
Clou
« : 6.07.2016 kello on 12:30 »
Olen ostamassa vanhempaa niesman glou autoa fiatin alustalla.
Vm.92 kone 2.5 ei turboa oisko kenelläkään kertoa kokemuksia näistä.
Ja muutenkin niesman glou autoista kannttaako noin vanhan osto yleensä.
Kiitos jo etukäteen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Clou
« Vastaus #1 : 6.07.2016 kello on 12:48 »
Olen ostamassa vanhempaa niesman glou autoa fiatin alustalla.
Vm.92 kone 2.5 ei turboa oisko kenelläkään kertoa kokemuksia näistä.
Ja muutenkin niesman glou autoista kannttaako noin vanhan osto yleensä.
Kiitos jo etukäteen.
Kaikki autot on hinnallaan ostettavissa. Clou on laatu merkki. Ee muuta kun kaupan tekoon.  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:44
  • Kulkija
Vs: Clou
« Vastaus #2 : 6.07.2016 kello on 13:04 »
Laatuauto, ja siksi ei varmasti keveimmästä päästä. Joskus tutustunut samanikuiseen.

Kiire ei saa olla tuolla koneella, se on varma.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2024 kello on 02:09
Vs: Clou
« Vastaus #3 : 6.07.2016 kello on 13:12 »
Noin vanhassa enään merkillä hirveästi väliä. Nenä kertoo, mille asunto-osa haisee.  Silmä kertoo sen yleiskunnon. 24-vuotta ikää, niin ei sillä priimaa saa. Moottori vie eteenpäin, kiirettä ei voi pitää. Vitonen kun on jo loikkari tulla moottorilla.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:24
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Clou
« Vastaus #4 : 6.07.2016 kello on 13:25 »
Noissa on ollut ongelmana etuosan paino, etupyörien laakereita on mennyt, kahdella kaverillani oli sellaiset.
Muuten kait ok auto.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.12.2022 kello on 12:37
  • Kossu kolalla, suosittelen jos korjaaminen v..ttaa
Vs: Clou
« Vastaus #5 : 7.07.2016 kello on 10:49 »
Varmaan tarkoitit iveco alustainen sitä yleensä clou käyttää. Jos se on Iveco alustainen ni se on tosi hyvä sillä kestää hyvin ajoa ja loota on kestävä, hyvin muutenkin tehty matkailuauto.Toteut us alumiinipelti molemmin puolin  ja välissä
Finnfoam 50mm eristeellä  .

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:24
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Clou
« Vastaus #6 : 7.07.2016 kello on 12:14 »
Ne pari joissa tiedän olleen etupyörien laakereiden kanssa ongelmia olivat Ducaton alustalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Clou
« Vastaus #7 : 7.07.2016 kello on 12:18 »
Jos Kaskei laitat kuvan mahdollisesta ostoksestasi, niin ei tarvitse olla sokkosilla.  :D
Jospa se kuitenkin on tätä vastaava: http://www.nettikaravaani.com/flair/dukato-flair/1454944
« Viimeksi muokattu: 7.07.2016 kello on 12:32 »

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.08.2016 kello on 18:50
Vs: Clou
« Vastaus #8 : 7.07.2016 kello on 15:49 »
Auto on tosiaan fiat ducaton alustalla ,eikä vielä yleisessä myynnissä menen ensi tiistaina kauppoja hieromaan.
Saan silloin varmaa kuvia.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 08:03
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Clou
« Vastaus #9 : 7.07.2016 kello on 18:07 »
Minulla on 1989 ducaton päällä oleva Clou 570e muistaakseni. Olen tykännyt kovasti. Suurin heikkous lienee tuo Ducato. Blogissani on jo aikalailla asiaa tuosta autosta ripoteltuna pitkin ja poiki. Linkki on tuossa signaturessa.

Yv:nä voi myös tiedustella. Autan minkä osaan.

  • Vieras
  • Vs: Clou
    « Vastaus #10 : 7.07.2016 kello on 22:34 »
    Minulla on 1989 ducaton päällä oleva Clou 570e muistaakseni. Olen tykännyt kovasti.

    Vastaavilla asuinosan ominaisuuksilla  olevaa m-autoa ei saa ainakaan alle 30 000 euron, mitä olen katsellut noita myynnissä olevia. Isot säiliöt (200+100+100), vesivessa sekä suihku, ja neljä henkilöä matkustaa ilman petijumppaa. Ei myöskään ole huolta että asuinosan koppa lahoaa kun rungossa ei ole puuta ja eriste on vettä läpäisemätöntä. Miinuksena matkatavaroiden säilytystilojen puute.
    Eli jos on siisti ja koeajossa ei löydy huomautettavaa eikä kilometrejä ole tolkuttomasti, niin....
    Toki täytyy muistaa että tuon ikäinen ei ole uusi ja jotain näprättävää ja korjattavaa löytyy varmasti jo pelkästään tuo iän takia vaikka sillä ei olisi ajettu paljonkaan. Myös varaosien saanti voi olla jo osin huonoa. Mutta jos "nakit" ei ole pelkästään lypsämistä varten ja tykkää näpertelystä ja ongelmien ratkaisusta, niin siitä vaan.  ;)
    Tuo turbon puute on kyllä iso miinus.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Clou
    « Vastaus #11 : 7.07.2016 kello on 23:16 »
    vesivessa

    Onko vesivessa hyvä.  ::)  Mihin se tyhjennetään.  ::)  Kulkimessani on sellainen ollut, onneksi se on poistettu ja korvattu kasettivessalla.  :D

  • Vieras
  • Vs: Clou
    « Vastaus #12 : 7.07.2016 kello on 23:27 »
    Onko vesivessa hyvä.  ::)  Mihin se tyhjennetään.  ::)

    Pa*kakaivoon tietenkin  :o , mihinkä luulit? Ja kun säiliön tilavuus on 100 litraa ei tarvitse olla joka pysäkillä tyhjentämässä.
    Eikä haise sisälle niin kuin nuo kasetit.  :D
    Tuosta, millä nimellä tuollaista kiinteäsäiliöistä vessa virallisesti kutsutaan, en ole aivan varma, mutta vesivessaksi minä sellaista olen kutsunut.
    « Viimeksi muokattu: 8.07.2016 kello on 07:30 »

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
    Vs: Clou
    « Vastaus #13 : 8.07.2016 kello on 07:49 »
    Liekkö samantyyppinen kuin veneissä käytetyt vesivessat septitankilla?. Tyhjennys imulla suoraan säiliöstä säiliöön.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:26
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Clou
    « Vastaus #14 : 8.07.2016 kello on 08:03 »
    Pa*kakaivoon tietenkin  :o , mihinkä luulit? Ja kun säiliön tilavuus on 100 litraa ei tarvitse olla joka pysäkillä tyhjentämässä.

    Mulla oli 90-luvulla tuollainen auto. Lievää ongelmaa oli sen tyhjentämisen kanssa. Ei niitä tyhjentämismahdolli suuksiakaan ollut "joka pysäkillä". Uskon, että sen takia kasettivessat ovat yleistyneet. Niitä pystyy tyhjentää lähes joka paikassa.