Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
eikö vanhoilla enään ajella??
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.06.2016 kello on 10:15 ---Saakelin iso auto ja kantavuutta kokonaiset 360 kg, ei mitään järkeä.
--- Lainaus päättyy ---
Totaal gewicht: 7495 KG
Laadvermogen: 1075 KG
jotain tuollaista ajattelinkin
Oulaa:
Tuotahan minä olen kuolannut mutta ei uskalla mennä edes katsomaan ,vielä, kun se kumminkin siten töröttäisi tuossa pihassa sekin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.06.2016 kello on 21:11 --- Tuotahan minä olen kuolannut mutta ei uskalla mennä edes katsomaan ,vielä, kun se kumminkin siten töröttäisi tuossa pihassa sekin.
--- Lainaus päättyy ---
No no. Tolokku autohan tuo olisi, ehkä vähän liiankin tolokku. Jossakin vaiheessa meikäläisen auto menee romutukseen. Olen tiiraillut jo mahdollista uutta vanhaa autoa. Meikäläisen hintaluokkaan ei ole tarjolla riittävän isoa autoa, kuin teliautoja etuvedolla.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.06.2016 kello on 21:08 ---Totaal gewicht: 7495 KG
Laadvermogen: 1075 KG
Uskoisin että tuo auto on valmistajan ilmoitamilla painoilla katsastettu eli ilman mitään lisä varusteita.
Js suomeen uitetussa on tehty käytetylle rekisteröinti katsastus ja painot on punnittu täydessä varustuksessa.
Noihin painoihin ilmoituksissa pitää sihtautua hyvin epäillen varsinkin jos muualta kuin suomesta ostaa.
jotain tuollaista ajattelinkin
--- Lainaus päättyy ---
volvo:
amerikkalaisissa(tässä tapauksessa kanadalainen) mautoissa nämä "lisävarusteet" on vakiona jo tehtaalta lähtiessä. class a kun ei perustu minkään merkin runkoon vain tekniikka ja akselit on jostain merkistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta