Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

eikö vanhoilla enään ajella??

(1/12) > >>

kipa76:
heitettiin tuossa reissua lapissa päin vähä jokapuolella ja ihmettelin semmosta että noita vanhempia -80 luvun ja -90 alun kantikkaita autoja mikä mullaki on, ei näy juuri yhtään vai sattuiko just nyt olemaan vain "rikkaita" liikkeellä...

vain 3 vanhempaa autoa tuli vastaan, vanhempia vaunuja kylläki oli liikkeellä.

onhan noita myynnissä paljon eli ei ne vielä ole loppuneet eikä varmaan kaikki ees loppuun ajettuja.

onko tämän palstan lukijoilla vanhempaa kalustoa monella?

Humoristi:
Meillä on 90 luvun alun yhdistelmä ja kakkos auto 80 luvun lopulta  ;)
Muutaman kerran hairahtunu 2 alkavan vuosituhannen vehkeisiin  >:D
Ei ole meidän juttu Me mennään mieluummin vanhoilla  Thumb

Jos asuntoauton ostasin niin sekin olis 90 luvun alun vehe.
Kyllä sitä vanhempaa kalustoa näkyy useastikin tien päällä  ;)

RR:
On mulla toi vm 86 möhkö jolla olis tarkotus pohjoseen lähteä. Vähän näytti pahalta kun tarvi uuden kytkimen eikä asetelmaa enää valmisteta. Mutta nyt on huollot ja korjaukset tehty, jotta kyllä tolla taas pääsee.

Mutta toi on pääosin peltikuorinen joten ei toi semmonen kantikas varsinaisesti ole.

kipa76:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 17.06.2016     kello on 12:51 ---Meillä on 90 luvun alun yhdistelmä ja kakkos auto 80 luvun lopulta  ;)
Muutaman kerran hairahtunu 2 alkavan vuosituhannen vehkeisiin  >:D
Ei ole meidän juttu Me mennään mieluummin vanhoilla  Thumb

Jos asuntoauton ostasin niin sekin olis 90 luvun alun vehe.
Kyllä sitä vanhempaa kalustoa näkyy useastikin tien päällä  ;)

--- Lainaus päättyy ---

joo yleensä niitä näkyyki ja siksi ihmettelinki että mikä nyt ko ei näy juuri yhtään...
meillä kans autot yleensä -60-80 luvulta ja aina olen suosinu ameriikan v8 vehkeitä mutta tuo asuntoauto -91 pökötti  :laugh:

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kipa76 - 17.06.2016     kello on 13:13 ---joo yleensä niitä näkyyki ja siksi ihmettelinki että mikä nyt ko ei näy juuri yhtään...

--- Lainaus päättyy ---

Vielä ei ole esim. loma-aika.

Ne jotka liikkuu ympäri vuoden, ajaa varmaan enimmäkseen vähän uudemmalla kalustolla.
Luulen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View