Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

eikö vanhoilla enään ajella??

<< < (6/12) > >>

jiikoo:
No, mikäs sitten on oikea tapa tuon laatikon käyttöön?
Kovasti moitit kaikkea mutta minkäänlaista kantaa et ota mitä tehdä erilailla  Thumbd

Mutta kummasti nuo laatikot vaan kestää sillä isommalla öljytilavuudella ja isoilla kierroksilla ajellen, useampiakin tiedän matkiskäytössä kun on ajettu avaamatta. Ja kun mennään tuonne keskieurooppaan missä näillä saa ajella kovempaa niin vitosen rikkoutumiset on jopa harvinaisia...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 17.06.2016     kello on 19:49 ---Vieläkin ketuttaa kun tuli myytyä 89 fiilis mersun alustalla. Oli lämmin talvi auto ja sisusta just kun mulle tehty. Ei nää nykyiset enää osaa tai viitsi tehdä kunnollisia. Tai no jos 6-70 000 sijottais mut ei oo järkeä.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, voi sinua.  ::)

Rahvas tuli aikoinaan hurmokseen, kun sai eka auton valkeilla rekkareilla. Milloinkahan saisi niin tuoreen auton, että olisi FIN rekkarit.  :D

Oulaa:
Painaako näissä ikä päälle .
Tiedättekö muita takatallittomia autoja mihin saisi 250kg painavan moottoripyörän sisälle?
Eli vastaus ,ajettaisiin vanhalla ja mielellään  kun sopiva löytyisi .

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.06.2016     kello on 09:13 ---Rahvas tuli aikoinaan hurmokseen, kun sai eka auton valkeilla rekkareilla. Milloinkahan saisi niin tuoreen auton, että olisi FIN rekkarit.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen vaihtamassa pyörään rekkarin ilman FIN merkkiä. Ei sovi oikein FIN, -80 luvun vekottimeen....

Mustapohjaiset saa kaikkiin -70 lukuisiin, koska niissä on alunperinkin sellaiset ollut. Siihen suuren hurmoksen aikaan jotkut vaihtoivat mustapohjaiset valkoisiin. Tuli hiukka hassun lyhyitä kirjain/numero yhdistelmiä. Samoin EU hurmoksen myötä vaihdettiin FIN kilpiin. Olenpa nähnyt sellaisenkin, jossa pitkä kuusimerkkinen valkoinen oli vaihdettu mustapohjaiseksi. Joku vanha kupla taisi olla kyseessä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.06.2016     kello on 09:32 ---Itse olen vaihtamassa pyörään rekkarin ilman FIN merkkiä. Ei sovi oikein FIN, -80 luvun vekottimeen....

Mustapohjaiset saa kaikkiin -70 lukuisiin, koska niissä on alunperinkin sellaiset ollut. Siihen suuren hurmoksen aikaan jotkut vaihtoivat mustapohjaiset valkoisiin. Tuli hiukka hassun lyhyitä kirjain/numero yhdistelmiä. Samoin EU hurmoksen myötä vaihdettiin FIN kilpiin. Olenpa nähnyt sellaisenkin, jossa pitkä kuusimerkkinen valkoinen oli vaihdettu mustapohjaiseksi. Joku vanha kupla taisi olla kyseessä.

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan kun sain Nalle-Sisun rakennettua, siihen tuli valkoiset rekkarit. Katsasusmies sitten huomautti että tähän saat vanhat alkuperäiset mustat rekkarit. Sitten oli mustat.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View