Jos kirjosieppo onkin ottanut avopuolison toisesta lajista? 

|
Jos kirjosieppo onkin ottanut avopuolison toisesta lajista?
![]() Eikös tuo ole naaras kirjosieppo.
Ruokkiivat poikasia vuoronperään. Eikös tuo ole naaras kirjosieppo.Pariskuntahan tuossa. Usein kirjosieppokoiras tekee ensimmäisen naaraan jälkeen syrjähypyn, ja siinä tilanteessaa jättää uuden yksin ruokkimaan poikasiaan ja palaa auttamaan ensimmäistä. Aika tuttua ihmisiltä. Pois se minusta.
Terve!Juu... muistetaan,siksi Pirkkaa !!
En tiedä,onko tämä nyt oikea ketju,mutta viime yönä sain taas sydärin,meni ohi nitroilla ja asperiinilla,tänään on väsyttänyt koko päivän !!
Nyt Perho-ukko, sinun pitää ottaa iisisti. Lakkaa stressaamasta niiden puukkojen/perhojen kanssa. Annat nyt vain mennä omalla painollaan asioiden. Ajatukset kohti lapin reissua ja unohdat tyystin noi "työt".
Uskon, että kukaan puukon/filetin tilanneista ei ole pahoillaan, vaikka sanot suoraan että nyt on liikaa kuormaa ja huolia ja että tilattuja tuotteita ei nyt vaan toimiteta. Ei muuta kuin tsemppiä ja rauhallista menoa nyt jatkossa! ![]() Nyt kuule Ukko rupeat ajattelemaan itseäs etkä muiden tarpeita.Justiin teet vain sen verran mikä hyvältä tuntuu,etkä ota mitään urakka-aikatauluja!Lääkäriinki saisit mennä että tutkisivat tarkemmin.Pitäneekö meillä suuttua sulle oikeen porukalla jos et usko!!Vaikka tiijämpä minä itekki infarktiukkona, että turhaan neuvon.
Nyt kuule Ukko rupeat ajattelemaan itseäs etkä muiden tarpeita.Justiin teet vain sen verran mikä hyvältä tuntuu,etkä ota mitään urakka-aikatauluja!Lääkäriinki saisit mennä että tutkisivat tarkemmin.Pitäneekö meillä suuttua sulle oikeen porukalla jos et usko!!Vaikka tiijämpä minä itekki infarktiukkona, että turhaan neuvon.Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !! Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !! Terve! Niimpä ![]() Mulla sama noien palakeitten kansa, ko aina vaan pittää pojille näyttää, kuinka töitä tehhään. Eikä se lääkärikkään mittää, ko sannoo vaan sille, että en mää muuten, mutta ko nyt vaan jotenki silleen innostu... ![]() Lainauksen bold lainaajan. Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !!Eihän tässä elämässä ole muuta hetkeä kuin NYT. Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !! Huomenna aamulla on hyvää aikaa. Minä tuossa muutama vuosi sitten kävin täydellisessä tarkastuksessa niin kuin olen tavannut käydä viiden vuoden välein. Löyty sieltä kokeista epäilys eturauhas syövästä. Lääkäri siinä mietti jotta jos vähän seurattais. Sanoin jotta kirjoita lähete, niin näytteen ottavat. Löyty. Kysyin sitten tältä Dosentilta ennustetta. Sanoi jos ei mitään tehdä niin 5 vuotta. Nyt ennusteet on aivan toista luokkaa. Aikaa meillä on, ja tarvittaessa sitä saa lisää. t. Vesa |