Kiitos
Paljon kiitoksia teille kaikille jotka otitte osaa suruuni ja lohdutitte silloin, kun tuntui ettei aurinko enää milloinkaan nouse.
Reijon viimeiset kaksiviikkoa olivat vaikeat, kipuja sekä muita sairauden tuomia asioita oli paljon. äänihuulet halvaantuivat joten siksi Reijo ei vastannut itse puhelimeen, ääni oli vain kuiskaus. Ajan ja paikan taju hämärtyivät, ruoka ei maistunut.
Viimeisen viikon makasimme rinnakkain ja silitin hänen kipeää vartaloaan, se oli ainoa joka helpotti oloa sekä loi turvallisuuden tunnetta.
Reijo siunattiin 28.5 Köyliön kirkossa läheisten läsnäollessa.
Sitten aikanaan, kun saan uurnan vien hänen tuhkansa Loviisaan jossa uurna lasketaan samaan hautaan jossa jo lapsena menehtynyt Niklas poika on.
Olen saanut paljon kyselyitä miten minua voisi auttaa, mutta olen jo selvinnyt pahimman yli, nyt on vain pohjaton ikävä ja sille ei kai oikein kukaan muu kuin aika voi tehdä mitään, mutta Reijolta jäi pieni Jessica tyttö joka oli vaarin silmäterä ja olen avannut tytölle opintoja varten tilin johon kertyneet varat hän saa käyttöönsä 18v täytettyään.
Jessica Westerlund Köyliön OP 547623-6150 2537
Seuraavaksi onkin mietittävä mitä ihmettä teen vaunulle ja autolle. Tuntuu todella haikealta ajatuskin luopua näistä, mutta kun ei ole sitä ajolupaa näin isoon kalustoon. Tämähän on minun kotini.
Maurille iso kiitos, kaikki toimii.
Hyvää kesää kaikille.
Satu