Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
retkeilijä:
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 11.06.2016 kello on 11:03 ---Olet kyllä oikeassa, ettei ole kummoinen summa :D
Vaan en itse oikein löydä siitä lehdestä enkä alennuksista enkä alueista mitään, mitä tarvitsisin, mutta haluaisin että joku edistäisi pyörällisen kodin asioita, kuntiin, kauppaketjuihin , laivayhtiöihin jne päin
--- Lainaus päättyy ---
Ei se rahasta ole kiinni vaan periaatteesta. Yhdistys joka vastustaa minun tapaani liikkua ja olla, ja vielä haluaisi rajoittaa sitä ei minun roposia saa. Lisäksi samainen antaa vääriä tietoja mahdollisuuksista yöpyä vapaasti.
AL toistaiseksi täyttää edellytykset minun kannatukselle ja sen jäsenmaksun maksan mielelläni.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.06.2016 kello on 10:54 --- Kausipaikat pärjää ilmaisen talkootyön ja jäsenmaksun turvin. Raapaiseppa siitä potista sitten retkiparkkeihin.
--- Lainaus päättyy ---
Siis mitä? Eihän SFC:llä ole mitään tarvetta rakentaa reissuparkkeja mutta HEIDÄN PITÄISI TEHDÄ EDES HITUSEN TÖITÄ SEN ETEEN; JOTTA KUNNAT JA LIIKELAITOKSET RAKENTAISIVAT NIITÄ. Suomeksi: varaisivat ja osoittaisivat paikkoja olemassa olevilta pysäköintialueilta.
Äläkä sano mitään ABC:stä, se oli malliesimerkki siitä, miten yöpyjiä yritetään saada maksamaan kausipaikkalaisten olemista ja asummista.
K.E.V:
Ja tuo luulo että sfc järjesti abc:n hinnastonmuutoksen, on naurettava. Ei kai "S-ketju" ole mikään hyväntekeväisyyslai tos?
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.06.2016 kello on 11:14 ---Kopparö on upea paikka mutta sitä en tiedä miten nämä paikat ovat rahoitettu,-tuskin tolla neljälläkympillä. t migel
--- Lainaus päättyy ---
Kopparöllä ei ole sfc:n kanssa mitään yhteistä, Osa Kopparön käyttäjistä on kyllä SFC:n jäseniä.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.06.2016 kello on 17:49 ---Ja tuo luulo että sfc järjesti abc:n hinnastonmuutoksen, on naurettava. Ei kai "S-ketju" ole mikään hyväntekeväisyyslai tos?
--- Lainaus päättyy ---
Äläpä vääristele asiaa. ;)
Ajatteles miten Rahtari ry suhtautuisi, jos niiltä kysytään S stä, että paljonkohan sitä arvaisi nostaa suihkussa käynnin hintaa.
Miten suhtautuu Sfc? Eihän ne sitä tietenkään järjestäneet, mutta ehkä ihan koko järjestön painoarvoa ei laitettu hinnankorotuksen estämiseksi :D, kun naapurissa myydään itse samoja palveluja.
Varmaan kaikki käyvät vuoropuhelua S kanavalla asiasta, mutta tässä yksi kommentti S liikepaikkasuunnitt elupäälliköltä:
"Aiempaan palautekeskusteluun liittyen tarkennan seuraavaa.
Matkailuajoneuvojen palveluihin ABC-ketjussa on investoitu 18 toimintavuoden aikana noin 5 miljoona euroa. Vuosittaiset käyttö-ja yllapidon kustannukset ketjutasola ovat noin 150 000 euroa.Tämä tarkoittaa, että ABC-ketju ei väheksy karavaanareita, päin vastoin."
On siis hyväntekeväisyyslai tos.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta