Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
ktako:
Tiesittekö muuten sitä , että SFC maksaa kaupallisille leirintäalueille ns. kynnysrahaa, jotta sfc jäsenet saa sen sfc alennuksen? ^- :laugh:
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 11.06.2016 kello on 19:40 ---Äläpä vääristele asiaa. ;)
Ajatteles miten Rahtari ry suhtautuisi, jos niiltä kysytään S stä, että paljonkohan sitä arvaisi nostaa suihkussa käynnin hintaa.
Miten suhtautuu Sfc? Eihän ne sitä tietenkään järjestäneet, mutta ehkä ihan koko järjestön painoarvoa ei laitettu hinnankorotuksen estämiseksi :D, kun naapurissa myydään itse samoja palveluja.
Varmaan kaikki käyvät vuoropuhelua S kanavalla asiasta, mutta tässä yksi kommentti S liikepaikkasuunnitt elupäälliköltä:
"Aiempaan palautekeskusteluun liittyen tarkennan seuraavaa.
Matkailuajoneuvojen palveluihin ABC-ketjussa on investoitu 18 toimintavuoden aikana noin 5 miljoona euroa. Vuosittaiset käyttö-ja yllapidon kustannukset ketjutasola ovat noin 150 000 euroa.Tämä tarkoittaa, että ABC-ketju ei väheksy karavaanareita, päin vastoin."
On siis hyväntekeväisyyslai tos.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen joskus ihmetellyt, mitä lisäarvoa tuon ABC:lle, kun ajan rekan kanssa sinne parkkiin. Ainoastaan yksi maksava asiakas hyppää autosta ulos ja käyttää siinä samalla ilmaista suihkua, taukotiloja, lehtiä, televisiota ja jopa saunaa.
Sen ymmärrän, kun ajan bussilla sinne ja tuon 40 matkustajaa syömään hanhenmarssia perässäni. Vastaavat taukotilat ovat siloinkin käytettävissäni sillä erolla, että nyt jääkaappi on täysi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 11.06.2016 kello on 19:40 ---Äläpä vääristele asiaa. ;)
Ajatteles miten Rahtari ry suhtautuisi, jos niiltä kysytään S stä, että paljonkohan sitä arvaisi nostaa suihkussa käynnin hintaa.
Miten suhtautuu Sfc? Eihän ne sitä tietenkään järjestäneet, mutta ehkä ihan koko järjestön painoarvoa ei laitettu hinnankorotuksen estämiseksi :D, kun naapurissa myydään itse samoja palveluja.
Varmaan kaikki käyvät vuoropuhelua S kanavalla asiasta, mutta tässä yksi kommentti S liikepaikkasuunnitt elupäälliköltä:
"Aiempaan palautekeskusteluun liittyen tarkennan seuraavaa.
Matkailuajoneuvojen palveluihin ABC-ketjussa on investoitu 18 toimintavuoden aikana noin 5 miljoona euroa. Vuosittaiset käyttö-ja yllapidon kustannukset ketjutasola ovat noin 150 000 euroa.Tämä tarkoittaa, että ABC-ketju ei väheksy karavaanareita, päin vastoin."
On siis hyväntekeväisyyslai tos.
--- Lainaus päättyy ---
Luuletko että s-rymä ihan aikuisten oikeasti kysyi sfc:ltä lupaa omaan toimintaansa. Se että jollekin järjestölle annetaan alennusta jäsenkortilla jostakin palvelusta on hieman laajempi juttu.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.06.2016 kello on 20:38 ---Se että jollekin järjestölle annetaan alennusta jäsenkortilla jostakin palvelusta on hieman laajempi juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Vaan entäs jos SFC-leiriytyjä saisi S-Bonusta noista leirintäaluemaksuis taan :D
K.E.V:
Sehän olisi mainiota jos mahdollista. En kyllä omaa s korttia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta