Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
Turhan Höpöttäjä:
Sfc on lähtenyt aikoinaan parempiosaisten vaunuilijoiden kausipaikka harrastuksesta. Meidän muiden vielä telttaillessa, tai itse rakennetulla matkailuautolla retkeillessä. Sitten tuli saksalaiset hymereillään näyttämään, että onhan näitä tehdastekoisiakin. Kohta alkoi kotimainen tuotantokin ja tuonti autojen kauppa suomessa. Vaunut jäi eläkelläisten kausipaikka harrastukseksi. Kausipaikat pärjää ilmaisen talkootyön ja jäsenmaksun turvin. Raapaiseppa siitä potista sitten retkiparkkeihin. Hyvä että kausipaikkalaisia on, päästään me liikkuvat saunaan ja säiliöjumppaan. :D
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.06.2016 kello on 10:49 ---No neljälläkympillä vuodessa kun saa lehdet ja alennukset sun muut niin ei niillä paljon rahoiteta vääriä kohteita.
4kybää sulaa kahteen pizzaan ja neljään olueeseen....mut kuin vain,-jokainen tavallaan,no harm feelings,kuhan kommentoin,,,,,,,,, t migel Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Olet kyllä oikeassa, ettei ole kummoinen summa :D
Vaan en itse oikein löydä siitä lehdestä enkä alennuksista enkä alueista mitään, mitä tarvitsisin, mutta haluaisin että joku edistäisi pyörällisen kodin asioita, kuntiin, kauppaketjuihin , laivayhtiöihin jne päin
migel:
Näin on. Ja tietty tietyillä alueilla on piintyneet tavat mutta ymmärän jotenkin nekin kun turvallistahan se on tässä epävarmassa maailmassa.
Itse en tuulipukutreeneihin sovellu mutta kiva aika ajoin siellä visiteerata eri yhteyksissä ja kuten sanoit,niin saunaanpääsy on mahdollista jos mäihä käy! :D Paikat pääsääntöisesti siistejä jne.
En itse osaa kuvitella mitä neljällä kympillä vuodessa voisi enempää vaatia ja kun niitä ilmaisia lounaita kun juurikaan ei ole... t migel :D
migel:
Yritin järjestää Korppoon torille caravan-tapahtumaa,mutta kuntalaiset olivat sellaista ajatusta vastaan vaikkakin se olisi tuonut ravitsemusliikkeisi in lisää asiakkaita ja kauppaan asiakkaita.
Kanta oli selkeä EI, no koita siinä sitten puhua karavaanareiden puolesta joita he eivät halua alueelleen...
Onneksi on karavaanariystäväll isiä kuntia kuten esimerkiksi Vehmaa ja Taivassalo jossa on kunnon tilat ja ymmärtääkseni Kopparö on upea paikka mutta sitä en tiedä miten nämä paikat ovat rahoitettu,-tuskin tolla neljälläkympillä. t migel
Turhan Höpöttäjä:
Vanhan auton omistavana, en anna lehdelle mitään arvoa. Suihku ja muu tarpeellinen löytyy autosta. Kun muksuja oli mukana, sfc alue oli mukava, penskojen leikkipaikkojen takia. Elikkä, edullinen ja siisti alue, sekä sauna on ainut joka vetää alueelle. Pitäisi olla kuin Pohjois Ruotsin kävijällä Tapani Pokkisella, oma sauna mukana. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta