Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.06.2016 kello on 08:04 ---Tarvittaisiin uusi taho joka ei ole sidoksissa mihinkään alueisiin vaan hoitelisi kuntiin päin markkinointia jotta niihin saataisiin matkaparkkeja. Tämä taho saisi matkaparkkeihin kertyneistä maksuista pienen osan jotta se pystyy toimimaan jatkossakin eikä tähän markkinointi hommaan tarvi olla mikään iso porukka jolloin kulut pysyy aisoissa ja homma toimii.
Ne SFC alueet joilla on nykyään edellytyksiä pyörittää toimintaansa ja kehittää sitä voisi toimia ihan omanaan yhdistyksenä kaikille avoimena alueena ilman vanhanaikaista SFCtä jonka lähtölaskenta on jo alkanut eivätkä ne sitä huomaa että loppu häämöttää.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tuolle juuri muuta voi kuin Thumb Koko homman ydinasia on siinä tiiviissä nätissä paketissa 8)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.06.2016 kello on 08:04 ---
SFC alueilla on suurinosa ennen vuotta -65 syntyneitä jotka siellä toikkaroi ja eivätkä alueet kiinnosta enään nuorempaa porukkaa siinä määrin että jatkaisivat siellä vapaaehtoisesti puuhastelua, toki poikkeuksia voi muutama ollakkin mutta niiden muutamien voimat ja varat ei riitä enään ylläpitämään nykyistä tasoa joka sekin on jo rapistumaan päin monessa paikkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Taitavat olla mieluummin jo yli 65 vuotiaita. Vanhimmasta päästä tippuu pois ja toiseen päähän tulee lisää. Minä toisaalta ymmärrän eläke iässsä olevia kerrostaloasukkaita, joilla ei ole mökkiä eikä vaunulle tilaa kaupungissa, että vaunu on kausipaikalla sekä pääsee "mökkeilemään" ja samankaltaisten kanssa viihtymään.
migel:
Minä en näe mitään pahaa yhteisöllisyydessä ja samankaltaisten ihmisten kokoontumisissa enkä myöskään sitä syy-yhteyttä jolla kattojärjestö voisi rajoittaa ihmisten hyvinvointia sfc-alueilla.
Vai onko niin että ihmisten vaatimustaso vapaa-ajanviettopaikoissa on lisääntynyt siinä kun maksuhalukkuus on vähentynyt?
On totta että uudistuksia tarvitaan mutta niihin ei riitä että mun mielest tehtäis näin,-raha on rajallista.
Mutta onneksi Suomi ompi laaja maa jossa riittää vapaa-ajanviettopaikkoja jokaiselle kuului johonkin järjestöön tai sitten ei.
Ja ruikuttajista ei tunnu olevan pulaa. Maksan mielelläni jäsenmaksun vaikken palveluja käytäkkään. Kaunista alkukesää! t migel
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.06.2016 kello on 09:54 ---Minä en näe mitään pahaa yhteisöllisyydessä ja samankaltaisten ihmisten kokoontumisissa enkä myöskään sitä syy-yhteyttä jolla kattojärjestö voisi rajoittaa ihmisten hyvinvointia sfc-alueilla.
Vai onko niin että ihmisten vaatimustaso vapaa-ajanviettopaikoissa on lisääntynyt siinä kun maksuhalukkuus on vähentynyt?
On totta että uudistuksia tarvitaan mutta niihin ei riitä että mun mielest tehtäis näin,-raha on rajallista.
Mutta onneksi Suomi ompi laaja maa jossa riittää vapaa-ajanviettopaikkoja jokaiselle kuului johonkin järjestöön tai sitten ei.
Ja ruikuttajista ei tunnu olevan pulaa. Maksan mielelläni jäsenmaksun vaikken palveluja käytäkkään. Kaunista alkukesää! t migel
--- Lainaus päättyy ---
Minäkään en näe mitään pahaa alueiden sostoiminnassa tai kausipaikka mökkeilyssä, pahaa näen siinä jos se rahoitetaan niillä rahoilla, millä pitäisi edistää myös kulkimilla liikkumista, vertaa vaikka sfcn neuvottelema S hintojen "kehittäminen".
Tapettiin sulautumisen lisäksi tarvittaisiin vähän Kaarinamaista munaa itsekultakin ja nyt yhteyttä niihin S ja sfc elimiin. ;)
T ruikuttaja
migel:
No neljälläkympillä vuodessa kun saa lehdet ja alennukset sun muut niin ei niillä paljon rahoiteta vääriä kohteita.
4kybää sulaa kahteen pizzaan ja neljään olueeseen....mut kuin vain,-jokainen tavallaan,no harm feelings,kuhan kommentoin,,,,,,,,, t migel Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta